De meubels konden snel geleverde worden en de levering verliep naar wens. We zijn er erg blij mee!

Erg goede prijs-kwaliteitsverhouding en voor de levering deden ze hun best om dit op een dag te doen die voor ons uitkwam

Als ik iets zou moeten noemen: De winkel in Hellevoetsluis staat wel erg vol en doet wat rommelig aan

van embden

Amicaal vriendelijk en tijd voor koffie. doen niet moeilijk over wanneer ophalen van meubels. snelle ophaal service

directheid personeel

soms is het zoeken naar personeel

Deskundig advies over de meubels

Vriendelijke verkoper

Geen verbeter tips

Mevr. Moes

In filiaal Utrecht goed geholpen , vriendelijke medewerkster!

Vriendelijke verkoopster.

Bij bezorging werd niet aan de afspraak gehouden om de bank uit te pakken en te monteren. Bank werd midden in de kamer gezet! Bij navraag commentaar dat de verkoopster wel zoveel kan zeggen , maar... Bij bezorging werd niet aan de afspraak gehouden om de bank uit te pakken en te monteren. Bank werd midden in de kamer gezet! Bij navraag commentaar dat de verkoopster wel zoveel kan zeggen , maar wij doen het niet!!!!!

Fam. J van den Broeke

Heel prettig geholpen bij keuze van twee banken. Goede voorlichting en zeer vriendelijk. Helaas was de aflevering niet zoals wij hadden gedacht! De twee bankstellen werden volledig ingepakt... Heel prettig geholpen bij keuze van twee banken. Goede voorlichting en zeer vriendelijk. Helaas was de aflevering niet zoals wij hadden gedacht! De twee bankstellen werden volledig ingepakt afgeleverd. Wij moesten zelf alles uitpakken en neerzetten. Bovendien moesten alle poten nog worden gemonteerd! Geen voorgeboorde gaten of enige aanduiding waar de poten moesten komen.De handleiding klopte ook niet dus teruggegaan voor uitleg. Jammer dat dit zo slecht was verzorgd. Profijt heeft dit later met ons verrekend. Daarom zijn wij toch tevreden.

Ruime keuze, scherpe prijzen.

Bij de verkoop duidelijk aangeven dat meubels zelf uitgepakt en gemonteerd moeten worden. Vooral bij oudere personen kan dit grote problemen en frustraties veroorzaken, hetgeen onnodig zou moeten... Bij de verkoop duidelijk aangeven dat meubels zelf uitgepakt en gemonteerd moeten worden. Vooral bij oudere personen kan dit grote problemen en frustraties veroorzaken, hetgeen onnodig zou moeten zijn.

KORVER

We zijn naar behoren voorgelicht en overgaan tot het kopen van een stoel

Kleurstalen graag in de originele kleur die je thuis afgeleverd zou krijgen

Het was Utrecht, niet Capelle.

Eerlijk over de prijs

Iets mee logica in de winkelindeling

Leuke winkel, vriendelijk personeel, alleen bezorgservice kan beter

Leuke winkel, geode prijs/kwaliteitverhouding, vriendelijk personeel

Stoelen werden in een doos geleverd, werden niet uitgepakt en in elkaar gezet voor ons