John Peters

Vriendelijk en meedenkend personeel en ruime keuze in het aanbod tegen goee prijzen.

zoals boven beschreven niets meer aan toe te voegen. Top.

Lies Hommersom

Aardig en zeer klantvriendelijk personeel en de winkel in Capelle ad IJssel is leuk en aanlokkelijk ingericht

Pieter Burger

Ben negatief van karakter,maar jullie krijgen van mij een 10.
ben echt heel goed geholpen,en de beloftes zijn waar gemaakt.

Ja de prijs wij kochten een paar tafels, die waren goedkoper dan bij jullie collega,s
Komen binnenkort terug voor eetkamer tafel met stoelen.

Kan natuurlijk altijd beter hoe... wat ... of waar daar hebben jullie de mensen toch voor??

Monica le Comte - Braams

Zeer vakkundig en prettig geholpen. Goede adviezen gegeven

Fijn personeel, zeer vriendelijk

Nee, eigenlijk niet. Maar het staat wel redelijk vol!

André van Heck

Sympathieke mensen zeer Prettig in de omgang !!!

Uw verkoopster ((als ik dat zo mag zeggen)) Heidy is een zeer vriendelijk en sympathieke vrouw en mede door haar hebben wij na de 2 x 3 zit-bank óók nog 'n salon en eetkamer bij U gekocht !!!!!... Uw verkoopster ((als ik dat zo mag zeggen)) Heidy is een zeer vriendelijk en sympathieke vrouw en mede door haar hebben wij na de 2 x 3 zit-bank óók nog 'n salon en eetkamer bij U gekocht !!!!! Het betreft Profijt Meubel - Capelle a/d IJssel. Vriendelijke groet, André. (van Heck)

Géén en doorgaan zoals nu, lijkt mij het beste !!!!!

Schriek

Prima meubels voor een aantrekkelijke prijs

Vriendelijke bediening

Cornet van Kruining

Slecht.

klant beter op de hoogte houden van naleveringen. De leveringen zijn in een aantal keer geweest en heb hier zelf steeds over moeten bellen. De levertijden die doorgegeven werden klopten steeds niet.... klant beter op de hoogte houden van naleveringen. De leveringen zijn in een aantal keer geweest en heb hier zelf steeds over moeten bellen. De levertijden die doorgegeven werden klopten steeds niet. Erg slordig hoe er na bestelling met de klant om gegaan wordt. Zeer ontevreden en zal niet gauw weer iets bestellen bij profijt meubel. Klant veel te lang op de meubels laten achten zonder op d hoogte te worden gehouden.

Vriendelijke medewerkers in een overzichtelijke winkel

Personeel

Betere indicatie levertijd

Vriendelijke ontvangst en uitleg

klantvriendelijkheid

Bezorging was matig. wel op tijd, maar uitpakken moest ik zelf doen incl. het afvoeren verpakkingsmateriaal.
Impregneren van de meubels zelf uitvoeren is ook een minpunt. Dit zou eigenlijk op de fabriek moeten gebeuren.

Sylvana

Vriendelijk en vakkundig geholpen in de winkel. Goede kwaliteit van het bankstel en het televisiemeubel

Vakkundig personeel, goede kwaliteit meubels

Het transportbedrijf deed nogal moeilijk over de levering van de meubels op de eerste etage