Cisca Bakker

Geweldig bedrijf. Goed en vakkundig geholpen.
Maar de planning van de vervoerder is een ramp. Misschien beter om die te vervangen.

Andere vervoerder

Recent 3 stoelen en een eetbank aangeschaft

nette winkel, prima geholpen ondanks de drukte in de winkel, redelijke prijzen, leuke producten, toegankelijk

Hoge leverkosten, het was niet mogelijk zelf een leverdag te kiezen.. alleen op maandagen (als ik het goed heb) en niet op andere dagen in de week. Lange levertijd.

De klantvriendelijkheid is niks op aan te merken, maar de levertijd overschrijft alle grenzen.

Zeer vriendelijke verkoopster

In deze tijd met zoveel internet bedrijven is het nergens voor nodig om bijna 2 maanden op een eethoek te moeten wachten, zelfs als ik een nieuwe auto koop heb ik die binnen 3 weken. De levering van... In deze tijd met zoveel internet bedrijven is het nergens voor nodig om bijna 2 maanden op een eethoek te moeten wachten, zelfs als ik een nieuwe auto koop heb ik die binnen 3 weken. De levering van meubilair e.d. zal naar mijn mening veel sneller moeten kunnen.

Leo Letterman

Fijne verkoper, helder advies. Wat is afgesproken is geleverd

Bruin J

Goede en betrouwbare voor lichting over het product.

netjes geholpen en niet opdringerig men laat je zelf beslissen wat je wil

N.V.T.

J.F.M. den Hoedt

Overzichtelijk en behulpzaam

wordt goed geholpen maar ook kan je rustig even rondkijken zonder in je nek gezeten te worden.

misschien even nog duidelijk aangeven wat er nu precies is gekocht. Wij waren namelijk in de veronderstelling een bank gekocht te hebben in de samenstelling zoals deze in de winkel stond. Bleek er... misschien even nog duidelijk aangeven wat er nu precies is gekocht. Wij waren namelijk in de veronderstelling een bank gekocht te hebben in de samenstelling zoals deze in de winkel stond. Bleek er toch een andere leuning aan de bank te zitten. bij controle op de bon stond dit ook dus hadden wij dus kunnen weten maar is niet echt over doorgesproken tijdens de aanschaf want dan was deze "fout" ontdekt geworden.

Jooren

Goed ontvangen

Neen

Neen

Vlot, vriendelijk en deskundig persooneel.

Goed en vriendelijk geholpen.

We gaan altijd eerst kijken bij profijt meubel en slagen meestal wel

van Wijnen

Onze ervaring met Profijt Meubel was erg positief. Wij hebben een hoekbank gekocht. Er is ontzettend veel keus . Niet alleen in de banken zelf maar ook om hem zelf samen te stellen was ideaal. Onze ervaring met Profijt Meubel was erg positief. Wij hebben een hoekbank gekocht. Er is ontzettend veel keus . Niet alleen in de banken zelf maar ook om hem zelf samen te stellen was ideaal.
Hij is snel en deskundig bezorgt. En wat het helemaal leuk maakt vind ik de prijzen. Deze vond ik meevallen. En dat is in deze tijd heel fijn!!

Geen verbeter punten