miranda gielen

Vriendelijk pesoneel niet opdringer en voor leuke prijzen heb je leuke spullen.

wij zijn heel leuk geholpen.

Positief

Persoonlijke benadering als kijker en een week later als klant.

Ga zo door

André van Heck

Zeer Prettig en de Vriendelijkheid waar wij bij onze eerste aankoop ((bankstel Ridgway2 x 3 zit ))is een dikke 10 waard !! Door de Dame Heidi ---Capelle aan den IJssel-- werd alles netjes uitgelegd... Zeer Prettig en de Vriendelijkheid waar wij bij onze eerste aankoop ((bankstel Ridgway2 x 3 zit ))is een dikke 10 waard !! Door de Dame Heidi ---Capelle aan den IJssel-- werd alles netjes uitgelegd en daardoor ben ik zelf ((André)) wat later 'n salontafel ((Belfort)) wezen kopen en daarna nog 'n eetkamertafel van de zelfde serie. Dit vanwege de Vriendelijkheid van de Dame Heidi en om óók eerlijk te zijn de prijs, want daar ben ik mede door terug gegaan. 3 geweest en 3 x 'n dikke 10 !!!!!!!!

De Prettige en Vriendelijk ontvangst en begeleiding naar de keuze die men ik ((wij)) wil maken.

Niets veranderen het kan in mijn ogen niet beter !!! Dit is geheel persoonlijk oordeel over Profijt Meubel te Capelle aan den IJssel.

Gielen

Goede ervaring ,goed geholpen

J.Alonso Rivas-Bogaerts

De bediening is heel vriendelijk en meedenkend en ik werd verrast met de prijs.

Zie bovenstaand bericht.

Nee hoor. Als ik nog iets nodig heb zal ik zeker eerst bij Profijt Meubel gaan kijken.

Belinda

Goed geholpen. Heel vriendelijk personeel.

Bendsneijder

Uitstekend, ook de bezordienst

Zeer vriendelijke verkoopster, Caroline filiaal Capelle aan den IJssel leijlandsebaan

Dressoir gekocht

nee

nee

Zeer vriendelijk. Goed adviserend personeel. Leuke vlotte mensen. En luisteren naar je wensen. Houwen zo

Leven mee

Nee

Dennis Dikken

Super bedrijf, assortiment is goed maar wat echt eruit springt zijn de mensen die er werken en de productkennis 'n de service