f de winter

Alles

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Kemkens wel/niet aanbevelen?

betrouwbaar en prima service

ga zo door

Wyno

Goede uitleg

Goed en correct

Zie hierboven

ervaren al jaren het goede onderhoud aan onze cv. vandaar de logische stap om bij kemkens te blijven.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

zo blijven werken aan de hulpverlening, vriendelijkheid en vakmanschap

Peter van de Ven

Alles van Kemkens is tegen gevallen, een halve ster is nog te veel voor alle punten die hier boven genoemd zijn.

Frotwerk geleverd, stelletje amateurs en dan denk dat je met gerenommeerd bedrijf in zee gaat. 3 keer terug geweest en zonder te vragen of goed is bedrag afgeschreven.
Hieronder staat geen...
Hieronder staat geen enkel punt wat waar gemaakt is.
1 ding staat er niet bij dat Kemkens een waardeloos bedrijf is.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Goede mensen aannemen en luisteren naar de klant

Goedemorgen mijnheer van de Ven,
Goedemorgen mijnheer van de Ven,
Dank u wel voor uw Feedback waarin u aangeeft niet tevreden te zijn over de kwaliteit van ons. Wij betreuren dit ten zeerste, dit is niet gebruikelijk. Wij gaan uw klacht doorzetten naar de desbetreffend afdeling en laten hun contact met u opnemen.

A.M. Verrezen

Vlot en netjes werken

betrouwbaar, vak-kundig, voor een eerlijke prijs.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Wees zuinig op uw vaklui

Goedemorgen mijnheer/mevrouw,
Dank u wel voor uw positieve reactie, fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen.
Kemkens BV

Snelle probleemloze installatie cv ketel.

Goed advies, nette installatie.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Meer uitleg van cv ketel en slimme thermostaat zou prettig zijn.

Vriendelijkheid van de monteurs

Installatie was niet direct goed wat resulteerde in een verandering van de installatie. Dit kwam de "schoonheid" van het eleidingwerk niet ten goede

Checken en dubbel-check

beens

Juiste afspraken

goede uitleg keurig geplaatst

ga zo door

Goedemorgen mijnheer/mevrouw Beens,
Dank u wel voor uw positieve reactie, fijn om te horen dat u tevreden bent.

Het verkooptraject

Na het plaatsen van de nieuwe cv-ketel geen uitleg gekregen over de installatie, wat wel onderdeel was van de koopovereenkomst. Daarnaast zat de installatie nog vol met lucht. Volgens de monteur... Na het plaatsen van de nieuwe cv-ketel geen uitleg gekregen over de installatie, wat wel onderdeel was van de koopovereenkomst. Daarnaast zat de installatie nog vol met lucht. Volgens de monteur was het niet nodig om te ontluchten. Daarom maar zelf gedaan omdat het huis niet warm werd. Ook was de cv-ketel op standaard waarden ingesteld, wat in onze situatie totaal niet gunstig was en tot een te hoog gasverbruik leidde. Gelukkig daar zelf achteraan gegaan en later de installatie alsnog door een productspecialist in laten stellen.
Daarnaast erg slechte nazorg bij het oplossen van problemen. Ik weet niet hoe vaak er al een monteur is langsgekomen zonder enige instructie vanuit het kantoor en telkens weer vertrok omdat hij niet de juiste persoon was voor de klus of niet de juiste materialen bij zich had. Gelukkig werk ik vanuit huis, anders had mij dat veel vrije dagen gekost. Inmiddels zijn nog steeds niet alle problemen opgelost 4 maanden na installatie. Al met al zeer teleurstellend.

zie boven

Geachte mijnheer/mevrouw,
Dank u wel voor uw reactie.
Geachte mijnheer/mevrouw,
Dank u wel voor uw reactie.
U reageert anoniem en helaas kunnen wij uw gegevens hier niet terugvinden. Zou u ons dan een email willen sturen op klantenservice@kemkens.nl met vermelding van uw postcode en huisnummer zodat we contact met u op kunnen nemen.