Pepijn

Kennis en kunde en de installateur was top. Het ging om een verplaatsing van de cv dus maatwerk. En dat is heel netjes uitgevoerd.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Goed advies, goede service, nette installatie

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

De leerlingmonteur liep de hoofdmonteur in de weg. Ik zou deze alleen bij standaard installaties mee laten lopen en niet bij ingewikkeld maatwerk. Dag 2 was hij samen met z’n vaste maat en dat... De leerlingmonteur liep de hoofdmonteur in de weg. Ik zou deze alleen bij standaard installaties mee laten lopen en niet bij ingewikkeld maatwerk. Dag 2 was hij samen met z’n vaste maat en dat verliep zeer snel en netjes.

Perfecte oppermonteur die een stagiaire er prima bij betrok

Van oudsher onderhoud gehad en altijd zeer kundige en klantgerichte monteurs.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Ik hoop nog lang van de fa. Kemkens gebruik te kunnen maken.

Nvt

Nee

Nvt

Trommelen

Het vakmanschap van het personeel en hoe rustig ze hun werkzaamheden uivoeren.

Altijd correct en vakkundig personeel.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Tot nu toe eigenlijk geen.

Snelheid van offerte en levering

Goede prijs kwaliteit verhouding

Paasen - de Bont

De snelle en zeer vriendelijke reactie bij aanvraag en de handigheid met de app

Zeer goede service

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Wat mij betreft zo doorgaan

Helder duidelijkheid service kwaliteit

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Communicatie rondom installatie was niet goed. Heb driekwart dag voor niets zitten wachten om uiteindelijk te horen dat de installatie monteur het niet ging redden om te komen

Reactie Kemkens CV-ketels:

Geachte mijnheer/mevrouw,
Dank u wel voor uw reactie, wij gaan uw verbeterpunt doorzetten naar de desbetreffende afdeling zodat we dit voor de toekomst kunnen verbeteren.
Met vriendelijke...
Geachte mijnheer/mevrouw,
Kemkens BV

Betrouwbaarheid

Wij zijn tevreden met de service sinds onze contact met Kemkens

het is zo goed

Keukens cv-ketels