Het verkooptraject

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Na het plaatsen van de nieuwe cv-ketel geen uitleg gekregen over de installatie, wat wel onderdeel was van de koopovereenkomst. Daarnaast zat de installatie nog vol met lucht. Volgens de monteur was het niet nodig om te ontluchten. Daarom maar zelf gedaan omdat het huis niet warm werd. Ook was de cv-ketel op standaard waarden ingesteld, wat in onze situatie totaal niet gunstig was en tot een te hoog gasverbruik leidde. Gelukkig daar zelf achteraan gegaan en later de installatie alsnog door een productspecialist in laten stellen.
Daarnaast erg slechte nazorg bij het oplossen van problemen. Ik weet niet hoe vaak er al een monteur is langsgekomen zonder enige instructie vanuit het kantoor en telkens weer vertrok omdat hij niet de juiste persoon was voor de klus of niet de juiste materialen bij zich had. Gelukkig werk ik vanuit huis, anders had mij dat veel vrije dagen gekost. Inmiddels zijn nog steeds niet alle problemen opgelost 4 maanden na installatie. Al met al zeer teleurstellend.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een cv-ketel? Kies max 3 antwoorden

Alles-in-1-pakket(aanschaf en installatie), Betrouwbaarheid van de leverancier, Kennis en vakmanschap

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

zie boven

Reactie Kemkens CV-ketels:

Geachte mijnheer/mevrouw,
Dank u wel voor uw reactie.
U reageert anoniem en helaas kunnen wij uw gegevens hier niet terugvinden. Zou u ons dan een email willen sturen op klantenservice@kemkens.nl met vermelding van uw postcode en huisnummer zodat we contact met u op kunnen nemen.
Kemkens BV

Score voor Kemkens CV-ketels: 0.5/5