kemkens

Dat we elke keer na 1 bezoek vertrouwen hadden.maar dat bleek toch niet zo tezijn

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Kemkens wel/niet aanbevelen?

omdat we veel ellende hebben ervaren

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

om bekwame monteurs testuren en niet mensen echt 2 dagen zonder verwarming en warm water in de kou telaten zitten.en nog niet eens een sorry of oplossing

Reactie Kemkens CV-ketels:

Geachte mijnheer/mevrouw,
Dank u wel voor uw reactie.
Geachte mijnheer/mevrouw,
Dank u wel voor uw reactie.
U reageert anoniem en helaas kunnen wij uw gegevens hier niet terugvinden. Mocht u nog vragen hebben zou u ons dan een email willen sturen op klantenservice@kemkens.nl met vermelding van uw postcode en huisnummer zodat we contact met u op kunnen nemen.
Kemkens BV

L. Kuiters

Wij zaten in de kou door kapotte ketel. Er is moeite gedaan om ons zo snel mogelijk een nieuwe ketel te leveren!

Snelle levering, goede service!

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Na een week moest de leverancier de pomp komen vervangen van onze intergas ketel ivm geluidoverlast. Dit was een veelvoorkomend probleem. Misschien dan meteen al checken op het moment van... Na een week moest de leverancier de pomp komen vervangen van onze intergas ketel ivm geluidoverlast. Dit was een veelvoorkomend probleem. Misschien dan meteen al checken op het moment van installeren?

Netjes en vlot gewerkt.

Goede en vlotte afhandeling.

Ga zo door.

Guido Van de logt

Snelle installatie

Snel en goed

Fam. Baldew

Snel instaleren goed zo doorgaan

Goede service en goedkoop

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Monteurs moeten niet zo veel rommel achterlaten en zwarte water in bad gooien ik moest het zamelde schoonmaken

wim

Snelheid

prettig geholpen

Wtm Hendrick

Goede uitleg gehad

Goed en op tijd geplaatst

Johan

Eerlijke service

Klant vriendelijk

Nvt

Dat er snel en vakkundig werd gewerkt en dat alle oude materialen werden meegenomen.

Ik hoop op een goede serves. Dit om reden dat deze ancette eigenlijk te snel wordt gedaan

Op deze weg doorgaan.

De vakkundigheid en beleefdheid van de medewerkers

Proces verliep vlekkeloos van het offertetraject tot na de installatie