Dat ze er zo zijn als er problemen waren met oude ketel/unit!

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Ben tevreden over de ketel! Zou alleen wat sneller warm water willen naar dat gaat niet zeiden ze.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Het(extra)jong personeel een beetje beter begeleiden anders komen er gaten/stukken!

Geachte mijnheer/mevrouw,
Dank u wel voor uw reactie, fijn om te horen dat u tevreden bent.
Uw verbeterpunt ga ik doorzetten naar de desbetreffende afdeling.
Met vriendelijke...
Geachte mijnheer/mevrouw,
Dank u wel voor uw reactie, fijn om te horen dat u tevreden bent.
Uw verbeterpunt ga ik doorzetten naar de desbetreffende afdeling.
Kemkens BV

Dat behalve de vuurvaste wand.De rest goed was geregeld.

Ketel wel aanbevelen.Maar het feit dat ik zelf moest zorgen voor een vuurvaste achterwand,vond ik wat minder.Zeker voor wat ik compleet moest betalen.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Geef de mensen de mogelijkheid om via jullie een vuurvaste wand te verkrijgen.Dus dat ze zelf de keus hebben of ze het zelf regelen of via jullie.

Geachte mijnheer/mevrouw,
Dank u wel voor uw reactie.
Geachte mijnheer/mevrouw,
Dank u wel voor uw reactie.
U reageert anoniem en helaas kunnen wij uw gegevens hier niet terugvinden. Mocht u nog vragen hebben zou u ons dan een email willen sturen op klantenservice@kemkens.nl met vermelding van uw postcode en huisnummer zodat we contact met u op kunnen nemen.

jo van vugt

Klanten service

3 weken moeten wachten op monteur

Geachte mijnheer van Vugt,
Geachte mijnheer van Vugt,
Dank u wel voor uw reactie, u schrijft dat het 3 weken heeft geduurd voor Intergas bij u langs is geweest om de storing op te lossen, helaas kunnen wij geen afspraken maken voor de fabrikant, en hebben wij de storing op 16-02-2023 reeds doorgezet naar hun.
Heel erg vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten.

Alex van luyn

Advies en snelle levering

Super snelle service en advies en levering
Nav onze kapotte ketel

Vriendelijkheid en deskundigheid medewerkers

tot nu toe zijn we erg tevreden over het onderhoud van onze vorige ketel, de snelheid waarmee een nieuwe ketel kon worden geplaatst, de service en de contacten m.b.t. aanschaf.

Zanden

Meedenkend Heid en mogelijkheid om snel te plaatsen ter voorkoming van erger bij mijn oude cv-installatie

Snelle reactie op offerte aanvraag, meedenkend en goede opvolging.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Kennis paraat hebben bij welke installaties de Bosch easy controler extra kastje nodig is. Dit was in het offerte traject niet zo. Deze dan ook meteen meegeven zoals afgesproken in offerte traject.... Kennis paraat hebben bij welke installaties de Bosch easy controler extra kastje nodig is. Dit was in het offerte traject niet zo. Deze dan ook meteen meegeven zoals afgesproken in offerte traject. Nu moest de monteur op en neer rijden en dus terug komen omdat extra kastje niet meegegeven was. En een andere monteur daarna nogmaals komen omdat dat de 1e monteur de easy control thermostaat niet aan de praat kreeg.

Henk Verhoeven

Kennis en kunde van de twee monteurs die ik over de vloer had

Monteurs zijn zeer deskundig en weken nauwkeurig zij krijgen va mij een dikke tien

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Allemaal goede dingen van de monteurs.
Het ophalen van het afkomend materiaal score jullie byzonder slecht
Werd daags nadien opgehaald dat is geen porum, daar verliezen jullie klanten...
Allemaal goede dingen van de monteurs.
Het ophalen van het afkomend materiaal score jullie byzonder slecht
Werd daags nadien opgehaald dat is geen porum, daar verliezen jullie klanten door, daar moeten jullie aan werken dat dat dezelfde dag wordt opgehaald

Correct contact en zorgvuldige werkwijze

Goede voorlichting en correcte uitvoering. Alle afspraken zijn nagekomen.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Deskundig gewerkt, zag er na plaatsing goed uit.

In eerste instantie ging het prima. Een verkoper is thuis komen kijken naar de situatie, gaf goede uitleg en advies alles is keurig geleverd.
Toen kwam de plaatsing. 2 Personen kwamen op de...
Toen kwam de plaatsing. 2 Personen kwamen op de afgesproken tijd en werkte prima. Maar ik kreeg een vrij korte uitleg over het vullen van de ketel, en hij zei dat er nog voldoende water in zat. Ik wilde daar later nog op terug komen maar toen waren ze ineens klaar en moesten snel weg, misschien naar huis of naar de volgende plaatsing.
Ik heb een nieuwe ketel gekocht omdat de leverancier van mijn oude ketel verwegen ziekte gestopt was en door de corona en de drukte daarna er geen nieuwe firma geïnteresseerd was om een klant over te nemen met een ketel die ouder was dan 10 jaar en niet omdat hij versleten was.
Ik heb dat aangevraagd via Essent en kreeg het bedrijf Kempens als advies.
Nu hoor ik in het geluid van de verwarmingsbuizen dat het water misschien gevuld moet worden. Uit de gebruiksaanwijzing die ik heb gekregen kan ik onvoldoende opmaken hoe dat ik dat moet doen, eigenlijk hoe ik moet controleren hoeveel er in zit in hoeveel dat moet worden. Het water in de badkamer wordt eerst warm, dan steenkoud vervolgens glooiend heet om daarna niet echt lekker meer om temperatuur te komen. Ik heb dan de kraan helemaal open gedraaid voor een lekker warm bad.
Ik denk dat dit wel op te lossen is maar ik weet niet hoe. Het is schijnbaar een goed merk en zeker niet de goedkoopste en een een betrouwbare firma, maar toch ben ik niet echt tevreden.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Ze zouden duidelijk moeten aangeven waar en hoe je kunt melden als er na het plaatsen iets niet duidelijk of niet goed is.
Misschien een telefoontje na de plaatsing?

De monteurs waren met zn 3en, de leiding gevende was heel vriendelijk

De monteurs hebben schade en op 2 plekken lekkage veroorzaakt. Vervolgens geeft Kemkens na diverse telefoontjes niet thuis en worden beloftes niet nagekomen

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Klanten een keer terug bellen en niet van het kastje naar de muur sturen