Leo Bartholomeus

Alles

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Omdat het zeer deskundig personeel is.

Ga zo door.

Leon van Tuijl

Zeer snel geleverd

Zeer snel geleverd monteur zeer kundig

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Alles verliep soepel en na annulering van afspraak door omstandigheden makkelijk nieuwe afspraak kunnen maken

goed contact en goede service

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

ga zo door als bedrijf .komt zeer positief over.

Vriendelijkheid en goede service

Goede service

Blijf goede service geven

Meijer

Dat de mensen zeer deskundig zijn met het installeren van de cv ketel

Prima service en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Nvt

John van Balsfoort

Gewoon goed.

Goede service

Zie mijn sterren

Goede service, goed bereikbaar, vriendelijk personeel

Geen tips

F.Vredenduin

Snelle levering en installatie.

De ketel is geen probleem. Is goed gedaan, maar de thermostaat.
De ketel is geen probleem. Is goed gedaan, maar de thermostaat.
Ik wist niet wat ik hoorde. Het inregelen van de thermostaat is niet het werk van de monteur en ze hebben er ook geen verstand van.
M.a.w. De ketel hangt en zoek het verder maar uit. Dit is absoluut onbegrijpelijk en geen goede service. Ik heb de thermostaat door iemand extern moeten laten inregelen.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Monteurs ook opleiden om de thermostaat in te regelen en reparaties aan vloerverwarming uit te voeren. Hebben wij door Feenstra moeten laten uitvoeren.

Reactie Kemkens CV-ketels:

Goedemorgen mijnheer/mevrouw Vredenduin,
Ik heb uw klacht naar de desbetreffende afdeling doorgezet en ik vraag hun om contact met u op te nemen.
Hopende u hiermee voldoende te hebben...
Goedemorgen mijnheer/mevrouw Vredenduin,
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Kemkens BV

CTF Gooijer-Couwenberg

Hele aardige monteurs!

nvt

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

de adviseur die langs kwam zei dat het allemaal kon wat er al zat, maar is toch een gat groter gemaakt, hebben de monteurs wel dicht gemaakt maar ik vind dan eigenlijk niet dat ik de kosten van de... de adviseur die langs kwam zei dat het allemaal kon wat er al zat, maar is toch een gat groter gemaakt, hebben de monteurs wel dicht gemaakt maar ik vind dan eigenlijk niet dat ik de kosten van de installatie moet betalen. had de adviseur beter zijn werk moeten doen!

Reactie Kemkens CV-ketels:

Beste mevrouw Gooijer - Couwenberg,
Beste mevrouw Gooijer - Couwenberg,
Dank u wel voor uw Feedback waarin u aangeeft tevreden te zijn over de monteurs. Jammer dat niet alles geheel naar wens is verlopen, wij gaan dit doorzetten naar de desbetreffende afdeling. Mocht u nog vragen hebben dan kunt U onze klantenservice bereiken op werkdagen op telefoonnummer 088-5050330.
Kemkens BV