Fam. Huijbers

De vriendelijkheid van adviseur en installateur

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Hebben nieuwe ketel gekocht met fabricagefout

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

ketels met fabricagefouten uit roulatie nemen

Betrokkenheid van de monteur.

Kemkens komt afspraken na.

B audoin

Snelheid van insatallatie

er is bijna helemaal goed geadviseerd. De intallatie was super

J. Tholhuijsen

Snelle service

Goede service, vriendelijk personeel

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Monteurs hadden tijd over en namen extra lang pauze....

Johan van den Abbeele

Gekwalificeerd uitvoerend personeel, top.

After service is zéér matig

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Backoffice werkt slecht, krijg geen antwoord op vragen en reageren niet op mail. Kreeg na de installatie en uitleg een telefoontje dat de meting niet goed was (ingesproken op mijn voicemail). Ik heb... Backoffice werkt slecht, krijg geen antwoord op vragen en reageren niet op mail. Kreeg na de installatie en uitleg een telefoontje dat de meting niet goed was (ingesproken op mijn voicemail). Ik heb in totaal 6 keer gebeld en ben telkens correct te woord gestaan door telefoniste en er is drie keer beloofd dat de betreffende persoon mij terug zal bellen, ik wacht al 3 weken op antwoord….! Ik weet dus niet of mijn ketel überhaupt veilig is, maar krijg wel alvast de rekening toegestuurd. M.I. werkt de backoffice niet naar behoren en wordt informatie niet of verkeerd gedeeld. Vraag: komt er nu nog iemand de verplichte meting opnieuw uitvoeren of….?

Aardig en bekwaam personeel. Werkten netjes en hebben goed instructies achtergelaten.

Het duurde even voordat er een afspraak werd gemaakt om de nieuwe CV ketel te plaatsen.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Zodra een klant de offerte heeft goedgekeurd, is het aan te raden dat er een dag daarna contact wordt opgenomen door de planningsafdeling voor het plannen van een afspraak. Dat geeft meer vertrouwen... Zodra een klant de offerte heeft goedgekeurd, is het aan te raden dat er een dag daarna contact wordt opgenomen door de planningsafdeling voor het plannen van een afspraak. Dat geeft meer vertrouwen dat het goedkomt.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Het schuim in de mantel van de oude cv-ketel was nogal broos geworden, hierdoor is er het een en ander afgebrokkeld bij het afnemen. Ik had verwacht dat dit allemaal netjes mee opgeruimd zou worden... Het schuim in de mantel van de oude cv-ketel was nogal broos geworden, hierdoor is er het een en ander afgebrokkeld bij het afnemen. Ik had verwacht dat dit allemaal netjes mee opgeruimd zou worden maar dat is niet gebeurd. Daarnaast vond ik ook nog wat andere kleine onderdelen hier en daar in het huis achteraf. Meer zorgvuldigheid met de opruiming mag in mijn ogen dus wel genomen worden.

Zwaan

Alles verliep naar wens

Correcte gang van zaken. Behandeling volgens afspraak.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Ik heb een onderhoudscontract. Bij een storing was het moeilijk een monteur te krijgen. Geen monteur aanwezig. Gezien mijn leeftijd, 88 jaar, was dit vervelend.

Prettige mensen!

Zeer kundig, prettig personeel, snelle levering in spoedsituatie, netjes afgewerkt en opgeruimd.

Ga zo door!

Jan Engels

Deskundigheid, snelheid en kwaliteit van de installatie en uitvoering.

Snelle levering en goede services. Goede en snelle installatie en ze nemen alle overblijvende materialen en oude ketel mee.