Het mee denken met de kland

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Zeer goede service

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Ga zo door je hebben mijn moeder geweldig geholpen

Beata

Snel en goed

montage snel en efficiënt

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Ik moet een week wachten op de filters, eens kijken of ze betrouwbaar zijn?

De communicatie en gericht advies.

Goede en snelle service

nvt

Alles keurig netjes verzorgd

Nergens geen omkijken meer naar bij storing of kapotte ketel binnen 24 uur een monteur op de stoep

Martin

De vriendelijkheid en het vakmanschap en de netheid

Vriendelijke monteurs, vakmannen zeer net werk geleverd en alles netjes uitgelegd en geïnstalleerd

Ga zo door

p.den Ouden

Service

goede uitleg

Govers

Vriendelijkheid, vakmanschap.

In het begin opstart problemen....toezegging werd mort nagekomen

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Afspraken nakomen.....wij snappen dat dut niet altijd kan....maar bel dan ff....kleine moeite!!
In ons geval was cv kapot. Er was snel n offerte en ook snel opdracht gegeven.
Naderhand...
In ons geval was cv kapot. Er was snel n offerte en ook snel opdracht gegeven.
Naderhand moet je herhaaldelijk bellen en mailen etc. waar blijven jullie nou....er is van alles beloofd....nogmaals kan altijd gebeuren maar bel dan ff ,doe iets.
Verder.....nadat installatie geïnstalleerd was kregen we geen uitleg van monteur.....achteraf bleek dat iemand anders van Kemkens ging doen??? waarom zegt de monteur dat niet kleine moeite....
Wij wisten van niks....er is monteur geweest maar tien waren wij niet thuis.
Hebben later zelf gebeld omdat de installatie gewoon niet werkte...afspraak gemaakt waarna monteur is gekomen en eea heeft ingesteld en uitgelegd etc....nu werkt het...jammer dat het zo is verlopen..

Reactie Kemkens CV-ketels:

Goedemorgen mijnheer/mevrouw Govers,
Goedemorgen mijnheer/mevrouw Govers,
Dank u wel voor uw reactie, ik begrijp dat de communicatie helaas niet naar wens is verlopen en ik ga deze dan ook doorzetten naar de desbetreffende afdeling zodat we dit voor de toekomst kunnen voorkomen.
Kemkens BV

Goede afwerking van installatie

met die ketel is niets mis. De facturering van bijzaken roept twijfels en onduidelijkheden op.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

de omschrijving op facturen is zeer onduidelijk en oncontroleerbaar voor mij als klant.

Reactie Kemkens CV-ketels:

Goedemorgen mijnheer/mevrouw,
Dank u wel voor uw reactie, uw verbeterpunt over de facturatie gaan wij doorzetten naar de desbetreffende afdeling.
Kemkens BV

E. Goris

Offertesnel gemaakt, Bennie was vriendelijk en meedenkend

Offerte was snel gemaakt, installatie snel geregeld. Nu afwachten hoe de cv ketel het doet komende jaren

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Volgende keer graag monteurs sturen die NIET stinken. Dit was echt niet normaal meer

Binnen tijd geregeld

Top geregeld