Geert van Rooij

Alles is verlopen zonder enig probleem

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Kemkens wel/niet aanbevelen?

prima service goed en vakkundig personeel

ga zo door!

bakker

Er was gaslek en dat is vakkundig verholpen

prima werk geleverd en ook snel

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

gewoon werk blijven doen naar behoren

Hundscheid

Niets negatiefs

Prima afspraken maken en zeer goed bereikbaar. Ketel is ketel, maar installatiepartij maakt m.i. het verschil.

Ga zo door

Snelheid van instaleren

Werkt goed

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat alles naar tevredenheid verlopen is.

Frank van de ven

Weinig op het moment

De service is na het ophangen van de nieuwe ketel waarvan jullie weten dat er een verkeerde pomp inzit gewoon echt slecht.
Ik moest zelf overal achter heen bellen met de fabrikant terwijl...
Ik moest zelf overal achter heen bellen met de fabrikant terwijl jullie mijn leverancier zijn dus jullie moeten dit ook oplossen

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Ben al 13 jaar trouwe klant en lease de ketel maar op het moment na het plaatsen van de nieuwe vind ik het contact slecht

Beste heer van de Ven,
Beste heer van de Ven,
Dank voor uw reactie.
We betreuren het ten zeerste dat het zo gelopen is, dit is niet gebruikelijk. We gaan dit intern doorzetten, zodat we dit voor de toekomst kunnen verbeteren.

Kees de Leeuw

De inzet van de service monteur

Omdat de ketel wordt geleverd met een zeer ondeugdelijke pomp. De eerst heeft nooit gewerkt en de vervanger maakt lawaai

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Zorgen dat een goede ketel wordt geleverd en zorgen dat de rommel op mijn stoep echt wordt opgehaald. Ik heb het zelf na 2 dagen opgeruimd

Goedemorgen heer de Leeuw,
Goedemorgen heer de Leeuw,
Dank voor uw reactie. Heel vervelend dat het op deze manier gelopen is. Dit is niet gebruikelijk. Onze excuses hiervoor. We gaan dit intern doorzetten zodat we dit voor de toekomst kunnen verbeteren.

Sjamp

Omdat de afspraak snel geregeld was

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Snelheid van handelen toen de eerste twee dagen na installatie twee keer een storing was.

Goed advies; geen verkooppraatje. Betrouwbaar bedrijf.

Zo doorgaan.

Goed geregeld, snelle offerte

Service snel en duidelijk

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Monteurs waren vriendelijk maar je gereedschap op onze meubels neerleggen vinden wij niet kunnen. Mijn man is zelf monteur en verbaasde zich hierover.

Dank voor uw reactie.
We betreuren het ten zeerste dat het zo gelopen, dit is niet gebruikelijk. We zullen uw bevinding doorsturen naar de juiste afdeling.
Met...
Kemkens B.V.

Dat ze netjes alles meenamen

Hij werkt perfect