Zoals eerder vermeld, in maart koopvereenkomst getekend maar sindsdien geen informatie over voortgang traject.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een warmtepomp van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Enerzijds heb ik een prima gesprek gehad met de adviseur van energiewacht maar aangezien ik in maart al de koopovereenkomst heb getekend en er is nog geen zicht is wanneer de opdracht uitgevoerd gaat worden. Daarom weet ik niet zeker of ik energiewacht aan zal bevelen.

Welke van de hiernaast getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een warmtepomp? Kies max 3 antwoorden

Alles-in-1-pakket (aanschaf en installatie), Verwachtte opbrengst/rendement

Wat viel u in positieve zin op?

De duidelijkheid van de informatie. Ook vond ik de kennis van zaken in orde. Ook was de adviseur erg vriendelijk.

Reactie Energiewacht Warmtepomp:

Bedankt voor uw beoordeling. U geeft aan niet tevreden te zijn over onze communicatie m.b.t. de levering van de warmtepomp. Door de wereldwijd grote tekorten aan warmtepomponderdelen, waardoor fabrikanten tijdelijk geen warmtepompen kunnen uitleveren, hebben ook wij helaas te maken met leveringsproblemen. Wij houden onze klanten via mailings op de hoogte van de stand van zaken. Onze excuses voor het ongemak en wij hopen op uw begrip voor deze overmachtsituatie.

Score voor Energiewacht Warmtepomp: 3/5