Paul Koote

Prima service

Reactie Electro World Stiphout:

Beste Paul, hartelijk dank voor je review. Blij te lezen dat je weer tevreden bent met onze prima service. Fijne dagen en graag weer tot de volgende keer.

T.Zijlstra

Gewoon goed

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte mevr. Zijlstra, hartelijk dank voor deze hele mooie review. Blij te lezen dat u ons gewoon goed vindt. Graag weer tot een volgende keer.

Toine

Fijne zaak met gevoel

Reactie Electro World Stiphout:

Beste Toine, hartelijk dank voor deze hele mooie review. Blij te lezen dat u ons een fijne zaak vindt met gevoel. Graag weer tot een volgende keer.

annelies langelaar

Prima voorlichting en begeleiding

Reactie Electro World Stiphout:

Beste mevrouw Langelaar, hartelijk dank voor uw hele mooie review. Blij te lezen dat we u een prima voorlichting en begeleiding hebben kunnen geven. Graag weer tot de volgende keer.

Leko

Goede kennis van de producten die ze verkopen. Redelijke prijs. Goed geholpen.

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte heer Schouten, hartelijk dank voor uw mooie review. Blij te lezen dat we u naar alle tevredenheid hebben kunnen helpen. Graag weer tot een volgende keer.

Nam.Stokman

Gewoon goed!

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte heer/mevrouw Stokman, hartelijk dank voor deze mooie review. Fijn te lezen dat u ons gewoon goed vindt. Graag weer tot een volgende keer.

Clemens Disseldorp

Snelle levering, en keurig geïnstalleerd .

Reactie Electro World Stiphout:

Beste heer Disseldorp, hartelijk dank voor je mooie review. Fijn te lezen dat je tevreden bent met de snelle levering en installatie door Martijn. Graag weer tot een volgende keer.

Monique

Electro World Stiphout heeft een persoonlijke en heel vriendelijke benadering, waarbij service, kundigheid en professionaliteit niet uit het oog wordt verloren.

Reactie Electro World Stiphout:

Beste Monique, hartelijk dank voor je hele mooie review. Blij te lezen dat je tevreden bent met onze vriendelijke benadering, service en professionaliteit. Graag weer tot een volgende keer.

Er is goed geluisterd naar mijn wensen , prima medewerking en het plaatsen van de vaatwasser ging ook professioneel. Goede uitleg en afhandeling. Allemaal prettig geregeld

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte heer/mevrouw Keur, hartelijk dank voor uw mooie review! Blij te lezen dat tevreden bent met onze prima medewerking, installatie, uitleg en afhandeling m.b.t. de vaatwasser. Graag weer tot... Geachte heer/mevrouw Keur, hartelijk dank voor uw mooie review! Blij te lezen dat tevreden bent met onze prima medewerking, installatie, uitleg en afhandeling m.b.t. de vaatwasser. Graag weer tot een volgende keer.

Ton van Bedaf

Deskundig snel vriendelijk

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte heer Bedaf, hartelijk dank voor uw hele mooie review. Blij te lezen dat u tevreden bent met onze deskundigheid, snelheid en vriendelijkheid. Graag weer tot een volgende keer!