Fred Rosenhart

Hulpvaardigheid en Service

Reactie Electro World Stiphout:

Beste heer Rosenhart, hartelijk dank voor uw hele mooie review. Blij te lezen dat u tevreden bent met onze hulpvaardigheid en service.

Marc

Klantvriendelijk, goede kwaliteit en zeer goede service.

Reactie Electro World Stiphout:

Beste heer Sauveplanne, hartelijk dank voor uw hele mooie review. Blij te lezen dat u weer tevreden bent met onze goede kwaliteit en service.

Esther Van Vuuren

Vakkundig, snel, goede service

Reactie Electro World Stiphout:

Beste mevrouw van Vuuren, hartelijk dank voor uw hele mooie review. Blij te lezen dat u tevreden bent met onze vakkundige,snelle en goede service.

Bert

Geeft goede informatie en neemt de tijd voor je vragen
Super goede service en komt afspraken altijd na
Dit is uniek in deze tijd

Reactie Electro World Stiphout:

Beste heer van Bruggen, hartelijk dank voor uw review. Fijn te lezen dat u weer tevreden bent met onze goede service. Graag weer tot een volgende keer.

Annelies

Fijne winkel dicht bij huis.
Snelle levering en prima service.

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte mevrouw Faber, hartelijk dank voor uw hele mooie review. Fijn te lezen dat u tevreden bent met onze snelle levering en prima service.

Fredericus Heemstede

Apparaat snel geleverd en direct geïnstalleerd.

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte heer Bosma, hartelijk dank voor ue mooie review. Fijn te lezen dat u tevreden bent met de snelle levering en installatie. Graag weer tot een volgende keer.

Top handel dit met uitmuntende service en voor een lokale winkel toch nog scherpe prijzen
een aanrader.

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte klant, hartelijk dank voor uw hele mooie review. Fijn te lezen dat u tevreden bent met onze service en scherpe prijzen. Graag weer tot een volgende keer.

Gijs Van langen

Top service

Reactie Electro World Stiphout:

Beste heer van Langen, hartelijk dank voor uw hele mooie review!

Nouveau

Service

Reactie Electro World Stiphout:

Beste heer Nouveau, hartelijk dank voor uw hele mooie review. Fijn te lezen dat u weer tevreden bent met onze service. Graag weer tot een volgende keer.

Henk

Lokale winkel met prima service!

Reactie Electro World Stiphout:

Beste heer Koning, hartelijk dank voor uw hele mooie review. Fijn te lezen dat u weer tevreden bent met onze prima service. Graag weer tot een volgende keer.