Hans Van Baren

Uitstekende service, prima plaatsingsmedewerkers!

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte heer van Baren, hartelijk dank voor uw hele mooie review! Blij te lezen dat u weer tevreden bent met onze uitstekende service en plaatsingsmedewerkers.

Barry Bertelkamp

Top service

Reactie Electro World Stiphout:

Hoi BArry, hartelijk dank voor je mooie review! Blij te lezen dat jullie weer tevreden zijn met onze top service.

Dick Kopjes Nieman

Hele fijne zaak met goede service en deskundig personeel

Reactie Electro World Stiphout:

Beste heer Nieman, hartelijk dank voor uw hele mooie review! Blij te lezen dat u weer tevreden bent met onze goede service en deskundig personeel.

Fred

Goeie service, vriendelijke medewerkers

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte heer Gude, hartelijk dank voor uw mooie review. Blij te lezen dat u tevreden bent met onze goede service en vriendelijke medewerkers.

John Lemmens

Open en eerlijk een goed advies en komen hun afspraken na

Reactie Electro World Stiphout:

Hoi John, hartelijk dank voor je hele mooie review. Blij te lezen dat je weer tevreden bent met onze advies en het nakomen van afspraken.

John Broekhuizen

Ik kom hier al jaren voor al mijn elektronica & witgoed.
Prima advies & als nodig wordt het ook geplaatst.
top winkel & personeel.

Reactie Electro World Stiphout:

Hoi John, dank je wel voor je hele mooie review. Blij te lezen dat je weer tevreden bent met ons advies, installatie en service.

Frans en Tineke Post

Fijne jongens, houden aan hun afspraak. Service hebben zij hoog in het vaandel.
Zijn al 40 jaar klant en nog steeds tevreden.

Reactie Electro World Stiphout:

Beste Frans en Tineke, hartelijk dank voor jullie hele mooie review. Blij te lezen dat jullie al 40 jaar tevreden zijn met ons. Op naar de 50 en verder.

Service en klantgerichtheid

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte klant, hartelijk dank voor uw mooie review. Blij te lezen dat u tevreden bent met onze service en klantgerichtheid.

Dimitri van Veen

Goede service

Reactie Electro World Stiphout:

Dimitri, hartelijk dank voor je hele mooie review. Blij te lezen dat je weer tevreden bent met onze goede service.

Snelle service

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte klant, hartelijk dank voor de mooie review. Blij te lezen dat u tevreden bent met onze snelle service.