Mike O'Reilly

Keurig en snel geholpen

Reactie Electro World Stiphout:

Beste Mike en Cokky, hartelijk dank voor jullie hele mooie review. Blij te lezen dat jullie weer tevreden zijn en dat we jullie keurig en snel hebben kunnen helpen. Graag weer tot een volgende keer.

Joke Bakker

Snelle service en levering

Reactie Electro World Stiphout:

Hallo Joke, hartelijk dank voor de mooie review.

Marjan

Ik ben heel goed geholpen. Goede uitleg, al mijn vragen beantwoord, vriendelijk en goede service.

Reactie Electro World Stiphout:

Beste mevrouw Schraal, hartelijk dank voor uw hele mooie review. Blij te lezen dat u tevreden bent met de goede uitleg en vriendelijke, goede service. Graag weer tot een volgende keer.

Madelon Kooiman

De service,de knowhow, de vriendelijkheid en de producten zijn geweldig!!

Reactie Electro World Stiphout:

Hoi Madelon, hartelijk dank voor je mooie review. Fijn dat je weer tevreden bent met onze service, knowhow, vriendelijkheid en producten. Graag weer tot de volgende keer.

F.L. van Ancum

Ben blij met een plaatselijke service winkel
bij Stiphout goed advies, geweldige service en met vertrouwen kopen

Reactie Electro World Stiphout:

Beste heer van Ancum, hartelijk dank voor uw hele mooie review. Fijn te lezen dat u weer blij en tevreden bent met ons advies, geweldige service en vertrouwen. Nog de beste wensen en graag weer tot... Beste heer van Ancum, hartelijk dank voor uw hele mooie review. Fijn te lezen dat u weer blij en tevreden bent met ons advies, geweldige service en vertrouwen. Nog de beste wensen en graag weer tot de volgende keer. Hartelijke groeten, Jörgen

Lana

Toppers die altijd voor je klaar staan!

Reactie Electro World Stiphout:

Hi Lana, hartelijk dank voor je hele mooie review. Blij te lezen dat je weer tevreden bent met onze toppers. Nog de allerbeste wensen en graag weer tot een volgende keer. Hartelijke groeten, Jörgen

Ernst Huitzing

Altijd goede kwaliteit, voor vaste klanten prima service :
Altijd goede kwaliteit, voor vaste klanten prima service :
Voorbeeld: afgelopen week was vaarwasser stuk, werd binnen 20 minuten teruggebeld voor afspraak en een uur later was monteur bij ons thuis. Binnen een uur storing opgelost.
Dus hee tevreden, ook ovdr kwaliteit en service in het ( lange) verleden

Reactie Electro World Stiphout:

Beste Ernst, hartelijk dank voor je hele mooie review. Blij te lezen dat je al jaaaaaaren heel tevreden bent met onze snelle service en kwaliteit. Graag weer tot de volgende keer.

Nemen de tijd voor je en goede uitleg

Reactie Electro World Stiphout:

Beste Wil, hartelijk dank voor je mooie review. Blij te lezen dat je weer super tevreden over ons bent. Graag weer tot de volgende keer.

Familie Nouveau

De meest vriendelijke winkel van Nederland .Altijd bereid een extra stap voor ons als klant te zetten.

Reactie Electro World Stiphout:

Beste heer Nouveau, hartelijk dank voor deze hele mooie review. Daar worden we blij van en natuurlijk doen we graag een stapje extra voor iedereen. Graag weer tot een volgende keer .

Lenie Spaan

Vriendelijk deskundig advies snel en vertrouwd
En heel belangrijk een topservice !
Echt een aanrader !

Reactie Electro World Stiphout:

Hallo Lenie, hartelijk dank voor je hele mooie review. Blij te lezen dat je weer tevreden bent met ons advies en top service. Graag weer tot een volgende keer.