Hwf vd heijden

Snel duidelijk correct

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte heer/mevrouw vd Heijden, hartelijk dank voor deze hele mooie review. Blij te lezen dat u tevreden bent met onze snelle duidelijke en correcte manier van werken. Graag weer tot een volgende... Geachte heer/mevrouw vd Heijden, hartelijk dank voor deze hele mooie review. Blij te lezen dat u tevreden bent met onze snelle duidelijke en correcte manier van werken. Graag weer tot een volgende keer.

René van der Moot

Goede service en ruime keuze

Reactie Electro World Stiphout:

Rene, hartelijk dank weer voor je hele mooie review. Fijne feestdagen en tot de volgende keer weer.

Arie Koper

Een fijne winkel om electronica aan te schaffen

Reactie Electro World Stiphout:

Beste heer Koper, hartelijk dank voor uw hele mooie review. Blij te lezen dat u ons een fijne winkel vind. Graag weer tot een volgende keer en fijne dagen.

Eveline assenbroek

Top j

Reactie Electro World Stiphout:

Beste mevr. Assenbroek, hartelijk dank voor je mooie review. Blij te lezen dat je ons weer top vindt. Fijne dagen en graag weer tot een volgende keer.

IJsbrand + Marijke

Goede service en berhulpzaam

Reactie Electro World Stiphout:

Beste familie Kleijhorst, hartelijk voor de mooie review. Blij te lezen dat u tevreden bent met onze goede service en behulpzaamheid. Fijne dagen en graag weer tot de volgende keer.

Marieke

Duidelijkheid

Reactie Electro World Stiphout:

Beste Marieke, hartelijk dank voor je mooie review. Fijne dagen en graag weer tot de volgende keer.

René

Altijd vriendelijk en behulpzaam.

Reactie Electro World Stiphout:

Beste Rene, hartelijk dank voor je mooie review. Blij te lezen dat je ons altijd vriendelijk en behulpzaam ervaart. Fijne dagen en graag weer tot de volgende keer.

Martin Louwen

Hulpvaardig

Reactie Electro World Stiphout:

Beste Martin, hartelijk dank voor je mooie review. Fijne dagen en graag weer tot de volgende keer.

Thijs

Goede en flexibele service. Geen call center om een afspraak te maken. Klant heeft een probleem (nieuw apparaat nodig) wij regelen dat snel houding, bevalt mij prima. Persoonlijke service voor een... Goede en flexibele service. Geen call center om een afspraak te maken. Klant heeft een probleem (nieuw apparaat nodig) wij regelen dat snel houding, bevalt mij prima. Persoonlijke service voor een prima prijs.

Reactie Electro World Stiphout:

Beste heer Dirkes, hartelijk dank voor de mooie review. Blij te lezen dat u tevreden bent met persoonlijke service en prime prijzen. Fijne dagen en graag weer tot de volgende keer.

Erna Carbaat

Veel vakkennis adviserend maar niet opdringend.

Reactie Electro World Stiphout:

Beste Erna, hartelijk dank weer voor je hele mooie review. Fijne dagen en graag weer tot de volgende keer.