Uitstekende service

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte klant, hartelijk dank voor uw hele mooie review. Blij te lezen dat u tevreden bent met onze service. Graag weer tot de volgende keer.

De service is perfect

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte heer van Keulen, hartelijk dank voor de hele mooie review. Fijn te lezen dat u tevreden bent met onze service.

Henk & Coby Böhre

Accuraat , Klantvriendelijk en gericht
Service met een glimlach en goede prijs kwaliteit verhouding

Reactie Electro World Stiphout:

Beste Henk en Coby, hartelijk dank voor uw hele mooie review. Fijn te lezen dat u weer tevreden bent met onze klantvriendelijkheid, service en goede prijs.

Marianne

Goed.

Reactie Electro World Stiphout:

Beste klant, hartelijk dank voor uw hele mooie review. Blij te lezen dat u tevreden bent met ons. Graag weer tot de volgende keer.

Uitstekende, deskundige, service!

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte klant, hartelijk dank voor uw hele mooie review. Blij te lezen dat u tevreden bent met onze service en deskundigheid. Graag weer tot de volgende keer.

A.H.

TOPservice waar de klant tevreden is als hij/zij de winkel uitstapt

Reactie Electro World Stiphout:

Beste Alex, wederom dank dank dank voor je mooie woorden. Worden we blij van en daar doen we het voor.

Hans

Service

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte klant, hartelijk dank voor uw mooie review. Blij te lezen dat u tevreden bent met onze service. Graag weer tot een volgende keer.

Mieke

Top bedrijf en medewerkers

Reactie Electro World Stiphout:

Beste Mieke, hartelijk dank voor je hele mooie review. Blij te lezen dat je zeer tevreden bent met ons bedrijf en medewerkers. Graag weer tot de volgende keer.

Prima lokale service aan huis

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte klant, hartelijk voor uw mooie review. Blij te lezen dat u tevreden bent met onze prima lokale service aan huis. Graag weer tot een volgende keer.

Harry Lemmens

Je wordt zeer goed geholpen en krijgt een prima uitleg over de aan te schaffen apparatuur, waarbij opvalt dat de kennis hoog is.
Waarbij ik de klantvriendelijk van personeel hoog is.

Reactie Electro World Stiphout:

Beste Harry, hartelijk dank voor je hele mooie review. Blij te lezen dat je weer tevreden bent met ons advies, de uitleg en onze klant vriendelijke benadering. Graag weer tot een volgende keer en... Beste Harry, hartelijk dank voor je hele mooie review. Blij te lezen dat je weer tevreden bent met ons advies, de uitleg en onze klant vriendelijke benadering. Graag weer tot een volgende keer en alvast veel plezier in de sneeuw.