Dimitri van Veen

Goede service

Reactie Electro World Stiphout:

Dimitri, hartelijk dank voor je hele mooie review. Blij te lezen dat je weer tevreden bent met onze goede service.

Snelle service

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte klant, hartelijk dank voor de mooie review. Blij te lezen dat u tevreden bent met onze snelle service.

Marco

Gewoon heel goed, goeie service en advies. Vriendelijk en duidelijk. Heel prettig.

Reactie Electro World Stiphout:

Beste Marco, heel erg bedankt voor deze hele mooie review. Blij te lezen dat u weer tevreden bent met onze goede service en advies. Veel luister plezier met het geweldige Sonos systeem.

Geweldige service

Reactie Electro World Stiphout:

Beste klant, heel erg bedankt voor deze hele mooie review.

stephan te riele

Zeer goede service

Reactie Electro World Stiphout:

Beste Stephan, erg bedankt voor deze hele mooie review. Blij te lezen dat u tevreden bent met onze goede service.

Uitstekende servuce

Reactie Electro World Stiphout:

Beste klant, bedankt voor deze hele mooie review. Blij te lezen dat u tevreden bent met onze uitstekende service.

Tinus

Deskundig advies en klantvriendelijk. Bezorgen en installeren van je koelkast combinatie is nauwkeurig afgehandeld.

Reactie Electro World Stiphout:

Beste mevr. van den Berghe, heel erg bedankt voor deze hele mooie review. Blij te lezen dat u tevreden bent met ons deskundig advies, klantvriendelijkheid en installatie.

Pieter

Heel fijn om voor elk probleem snel geholpen te worden

Reactie Electro World Stiphout:

Beste heer Melis, hartelijk dank voor deze mooie review. Blij te lezen dat we u weer snel hebben kunnen helpen.

M.Gerus

Geweldige mensen, snelle effectieve hulp

Reactie Electro World Stiphout:

Beste mevrouw Gerus, hartelijk dank voor deze mooie review. Blij te lezen dat u weer tevreden bent met onze geweldige mensen en hulp.

Snel en stipt! Altijd beleefd en behulpzaam!

Reactie Electro World Stiphout:

Beste klant, hartelijk dank voor deze mooie review. Blij te lezen dat u ons weer beleefd, behulpzaam, snel en stipt (haha) vindt.