Rene

Wie de mannen van Stiphout kent weten het wel Service Service en nog eens goede Service

Reactie Electro World Stiphout:

Beste Rene, hartelijk dank voor deze hele mooie review. Blij te lezen dat je weer tevreden bent met onze service, service en service.

Dini

Klantvriendelijk deskundig en service gerichty

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte Dini, hartelijk dank voor deze hele mooie review. Blij te lezen dat u tevreden bent met onze klant vriendelijkheid, deskundigheid en service. Graag weer tot de volgende keer.

René van der Moot

Geweldig bedrijf met top service

Reactie Electro World Stiphout:

Hoi Rene, hartelijk dank voor je hele mooie review. Doet ons weer goed. Groetjes Jörgen

Yvette van Keulen

Altijd goede , vriendelijke en snelle service !

Reactie Electro World Stiphout:

Hoi Yvette, hartelijk dank voor je mooie review. Blij te lezen dat je weer tevreden bent met onze altijd goede vriendelijke en snelle service. Graag weer tot een volgende keer.

Martin Schulze

Nemen de tijd voor je en uitleg ter plekke gedaan

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte heer Schulze, hartelijk dank voor uw review. Blij te lezen dat u tevreden met ons bent. Graag weer tot een volgende keer.

Outsidethebox Holding

Persoonlijk advies

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte heer/mevrouw, hartelijk dank voor deze hele mooie review. Blij te lezen dat u tevreden bent met ons persoonlijk advies. Graag weer tot een volgende keer.

Marcel van der Kuijl

Toppers

Reactie Electro World Stiphout:

Hoi Marcel, hartelijk dank voor je hele mooie review. Blij te lezen dat je weer tevreden bent met onze toppers. Graag weer tot een volgende keer.

Henk

Een prima zaak en deskundig personeel!

Reactie Electro World Stiphout:

Beste Henk, hartelijk dank voor deze mooie review. Blij te lezen dat je tevreden bent met ons deskundig personeel. Graag weer tot een volgdene keer.

famleer

Bestelling in de winkel geplaatst. Alles is volgens afspraak verlopen. Vakkundig en plezierige service.

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte heer/mevrouw Leer, hartelijk dank voor uw hele mooie review. Blij te lezen dat u tevreden bent met onze vakkundige en plezierige servvice.

Bernadette

Goede survive en duidelijk,
En vriendelijke mensen,en werken netjes wanneer ze alles komen plaatsen.

Reactie Electro World Stiphout:

Beste Bernadette, dank voor je hele mooie review!!