Sylvia

Betrouwbaar, Service gericht!!S

Reactie Electro World Stiphout:

Beste mevrouw Arends, hartelijk dank voor uw hele mooie review. Blij te lezen dat u tevreden bent met onze betrouwbare service.

Ursem

Ik ben al jaren een zeer tevreden klant. De dienstverlening is voortreffelijk!

Reactie Electro World Stiphout:

Beste familie de Block, hartelijk dank voor deze hele mooie review. Fijn te lezen dat we jullie al vele jaren als vaste tevreden klant hebben.

Deskundig en klantvriendelijk

Reactie Electro World Stiphout:

Beste heer Wessing, hartelijk dank voor deze hele mooie review. Fijn te lezen dat u weer tevreden bent met onze deskundigheid en klantvriendelijkheid.

Natasha

Uitstekende service super service doen alles top

Reactie Electro World Stiphout:

Beste mevrouw Kamerbeek, hartelijk dank voor deze hele mooie review. Fijn te lezen dat u weer tevreden bent met met onze super service.

Emil logmans

Fijne snelle service

Reactie Electro World Stiphout:

Beste heer/mevrouw Logmans, hartelijk dank voor deze hele mooie review.

Nathalie

Keurige service hoeft zelf helemaal niets te doen Stiphout doet alles voor je en nog goed ook.
Probeer dat maar eens ergens anders te vinden.
Nee bestaat niet meer bij Stiphout gelukkig...
Probeer dat maar eens ergens anders te vinden.
Nee bestaat niet meer bij Stiphout gelukkig nog wel.

Reactie Electro World Stiphout:

Beste mevrouw Kamerbeek, hartelijk dank voor deze hele mooie review. Nee komt inderdaad niet in ons woordenboek voor haha.

Geweldige, prompte en zeer vriendelijke service

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte klant, hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn te lezen dat u tevreden bent met onze geweldig vriendelijke service.

Berg v d A

Fijne winkel , goede uitleg en prima service

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte klant, hartelijk dank voor uw mooie review. Blij te lezen dat u tevreden met onze winkel,uitleg en service bent.

Klantvriendelijke winkel goede service

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte klant, hartelijk dank voor uw hele mooie review. Fijn te lezen dat u tevreden bent met onze klantvriendelijke winkel en goede service.

JanWillem

Prima geholpen goede uitleg.
Alles werd prima geïnstalleerd.
Top.

Reactie Electro World Stiphout:

Beste familie Groen, hartelijk dank voor uw hele mooie review. Blij te lezen dat we u weer goed hebben kunnen helpen en dat alles prima geinstalleerd is.