Altijd goede service en betrouwbaar

Reactie Electro World Stiphout:

Beste familie Geestman, hartelijk dank voor uw hele mooie review. Goed te lezen dat u weer tevreden bent met onze goede en betrouwbare service.

Maria Heemskerk

Super goede service. Bestelde artikelen worden heel snel geleverd, geplaatst en aangesloten.

Reactie Electro World Stiphout:

Beste mevrouw Heemskerk, hartelijk dank voor uw hele mooie review. Blij te lezen dat u tevreden bent met onze super goede service, de snelle levering en de installatie.

Rob H

Vriendelijk, zeer behulpzaam en klantgericht

Reactie Electro World Stiphout:

Beste heer Hemans, hartelijk dank voor uw hele mooie review.

Harry Lemmens

Top service

Reactie Electro World Stiphout:

Beste heer Lemmens, hartelijk dank weer voor uw hele mooie review.

wil

Goede uitleg en zeer goede service

Reactie Electro World Stiphout:

Beste klant, hartelijk dank voor uw hele mooie review.

Marvel Roodmarce

Kom al jaren daar. Prima deskundig personeel en zeer klantvriedelijk. Komen altijd hun afspraken na.

Reactie Electro World Stiphout:

Beste heer Rood, hartelijk dank voor uw hele mooie review. Blij te lezen dat u al jaren tevreden bent met onze deskundigheid en klantvriendelijkheid.

Maria W

De service is altijd goed

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte klant, hartelijk dank voor uw hele mooie review. Goed te lezen dat u weer tevreden bent met onze service.

F de de Zwart

Prima bedrijf goede service, montage en levering

Reactie Electro World Stiphout:

Beste heer de Zwart, hartelijk dank voor deze hele mooie review. Goed te lezen dat u weer tevreden bent met onze service en montage.

JW Groen

Klant vriendelijk en goede elektronica zaak met vakkundige mensen en goede adviezen.

Reactie Electro World Stiphout:

Beste familie Groen, hartelijk dank voor deze hele mooie review. Blij te lezen dat u wee tevreden bent met onze vakkundige mensen en goede adviezen.

kees van dijk

Snel en correct

Reactie Electro World Stiphout:

Beste heer van Dijk, hartelijk dank voor deze hele mooie review. Goed te lezen dat u weer tevreden bent met onze correcte snelheid.