Paula Janssen

Bij het maken van een keuze, werden mij goede adviezen gegeven. Daardoor kon ik met een goed gevoel het artikel dat ik voor ogen had kopen.

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte klant, hartelijk dank voor deze mooie review.

Goede service

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte klant, hartelijk dank voor deze hele mooie review! Blij te lezen dat u tevreden bent met onze goede service.

Thomas

Leuke winkel gezellig personeel met veel vakkennis

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte Thomas, hartelijk dank voor je hele mooie review!

Pieter Mans

Prima service, klant)vriendelijk en ze staan altijd voor je klaar als je ze nodig hebt.

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte heer Mans, hartelijk dank voor deze hele mooie review. Blij te lezen dat u tevreden bent met onze service.

Prima service

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte klant, hartelijk dank voor deze mooie review.

Cor B

Geweldigge service

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte klant, hartelijk dank voor deze hele mooie review!

Jansen

Zeer klantvriendelijk

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte klant, hartelijk dank voor deze hele mooie review!

Jan

Heel tevreden!

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte klant, hartelijk dank voor deze hele mooie review.

Marianne, Haarlem

Wij zijn hier teruggekomen na eerdere positieve ervaringen.
Goede begeleiding bij keuzes van producten, goede service bij technische problemen en snelle, deskundige installatie.

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte klant, hartelijk dank voor deze hele mooie review. Fijn te lezen dat u weer terug bent en dat we u naar alle tevredenheid hebben kunnen adviseren en alle producten deskundig hebben... Geachte klant, hartelijk dank voor deze hele mooie review. Fijn te lezen dat u weer terug bent en dat we u naar alle tevredenheid hebben kunnen adviseren en alle producten deskundig hebben geinstalleerd. Graag weer tot een volgende keer.

Govert Slob

Vakkundige en vriendelijke bediening

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte heer Slob, hartelijk dank voor deze hele mooie review. Blij te lezen dat we u weer goed hebben kunnen helpen. Graag weer tot een volgende keer.