F.D Koper

Goede snelle service zonder poespas

Reactie Electro World Stiphout:

Beste klant, hartelijk dank voor deze mooie review. Blij te lezen dat u tevreden bent met onze goede en snelle service.

Derek

Mijn Samsung TV, 6 jaar geleden gekocxht bij Stiphout, begaf het en bleek alleen tegen hoge kosten te repareren.
Naar Stiphout geweest, zij kwamen meteen met een reserve TV dus we konden weer kijken.
Daarna een nieuwe besteld, ook weer bij Stiphout, waarbij opviel dat dezelfde TV's op internet en bij de MediaMarkt en Coolblue net zo duur waren.
Dus bij Stiphout weer een nieuwe Samsung TV gekocht waarbij uit coulance omdat de oude TV binnen 6 jaar stuk ging, ik de installatiekosten van 100 euro niet hoefde te betalen.
Dank voor de snelle service en het meedenken Jurgen!

Reactie Electro World Stiphout:

Beste heer Visser, hartelijk dank voor deze mooie review. Blij te lezen dat u weer tevreden bent met onze snelle service en het meedenken.

hans

Goede voorlichting, goede en snelle service

Reactie Electro World Stiphout:

Beste Hans, hartelijk dank voor je mooie review. Blij te lezen dat je weer tevreden bent met de goed voorlichting en snelle service.

Wordt vlot en vriendelijk geholpen!

Reactie Electro World Stiphout:

Beste Klant, hartelijk dank voor de mooie review. Blij te lezen dat u vlot en vriendelijk werd geholpen.

Ferry

Prima service

Reactie Electro World Stiphout:

Beste Ferry, dank voor je hele mooie review. Goed te lezen dat je weer tevreden bent met onze prima service.

Tevreden klant

Klantvriendelijk en altijd bereid om te helpen super!

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte tevreden klant, hartelijk dank voor deze hele mooie review. Fijn te lezen dat u tevreden bent met onze klantvriendelijkheid en de bereidheid om altijd te helpen. Graag weer tot een volgende... Geachte tevreden klant, hartelijk dank voor deze hele mooie review. Fijn te lezen dat u tevreden bent met onze klantvriendelijkheid en de bereidheid om altijd te helpen. Graag weer tot een volgende keer.

ML projecten

Een snelle en correcte service. Goede en snelle afspraken kunnen maken

Reactie Electro World Stiphout:

Beste Michel, hartelijk dank voor deze mooie review. Fijn te lezen dat je tevreden bent met onze snelle en correcte service. Graag weer tot een volgende keer.

han&astrid

Een superzaak alles is mogelijk in de winkel een tv uitgezocht en een afspraak gemaakt voor bezorgen en instaleren alles top geregeld super.

Reactie Electro World Stiphout:

Beste Han en Astrid, hartelijk dank voor deze hele mooie review. Fijn te lezen dat jullie tevreden zijn met al onze diensten en veel kijk plezier met de nieuwe tv. Graag weer tot een volgende keer.

Tim I te Zandvoort

Komen op tijd volgens afspraak.
Installatie keurig en testen met uitleg.
Ook extra apparaten nemen ze mee volgens afspraak.

Reactie Electro World Stiphout:

Beste Tim, hartelijk voor deze mooie review. Fijn te lezen dat je tevreden bent met onze diensten. Graag weer tot een volgende keer.

AH

Familiebedrijf waar ik al jaren kom en bieden
Top service en zeer goed advies

Reactie Electro World Stiphout:

Alex, en wederom bedankt ook weer voor deze hele mooie review. Fijn dat je onze top service en advies weer waardeert. Graag weer tot de volgende keer.