Snel en stipt! Altijd beleefd en behulpzaam!

Reactie Electro World Stiphout:

Beste klant, hartelijk dank voor deze mooie review. Blij te lezen dat u ons weer beleefd, behulpzaam, snel en stipt (haha) vindt.

Maria

Altijd de beste service

Reactie Electro World Stiphout:

Beste mevrouw Werkheim, hartelijk dank voor deze mooie review. Blij te lezen dat u weer tevreden bent met onze allerbeste service.

Ivar Hanaseth

Erg goed en flexibel. Kundige vakmensen.

Reactie Electro World Stiphout:

Beste Ivar, hartelijk dank voor deze mooie review. Blij te lezen dat je weer tevreden bent met onze kundige vakmensen en flexibiliteit.

Jim Keur

Stiphout ontzorgt

Reactie Electro World Stiphout:

Beste Jim, hartelijk dank voor je mooie review. Blij te lezen dat we je weer hebben kunnen ontzorgen.

Robert

Goede informatie en service. Vriendelijke medewerkers.

Reactie Electro World Stiphout:

Beste Robert, hartelijk dank voor je mooie review. Fijn te lezen dat je tevreden bent met onze goede informatie en service.

Persoonlijk en komt afspraken na.

Reactie Electro World Stiphout:

Beste klant, hartelijk dank voor deze mooie review. Blij te lezen dat u tevreden bent met onze persoonlijke benadering en het nakomen van afspraken.

Johan Gansner

Je wordt altijd goed geholpen en krijgt een uitstekende service. Hoe fijn is dat.

Reactie Electro World Stiphout:

Beste heer Gansner, hartelijk dank voor deze mooie review. Blij te lezen dat we u weer goed hebben kunnen helpen met oa onze uitstekende service.

Marian Van Den Bergh

Meedenkend, adviserend, hulpvaardig, kundig , keuring werkend en vooral heel vriendelijk

Reactie Electro World Stiphout:

Beste mevr. van den Bergh, hartelijk dank voor deze mooie review. Blij te lezen dat u weer tevreden met onze diensten bent.

Snelle service

Reactie Electro World Stiphout:

Beste klant, hartelijk dank voor deze mooie review. Blij te lezen dat u tevreden bent met onze snelle service.

G konig

Heel oke

Reactie Electro World Stiphout:

Beste klant, hartelijk dank voor deze mooie review. Blij te lezen dat u tevreden bent met onze diensten.