Tevreden klant

Klantvriendelijk en altijd bereid om te helpen super!

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte tevreden klant, hartelijk dank voor deze hele mooie review. Fijn te lezen dat u tevreden bent met onze klantvriendelijkheid en de bereidheid om altijd te helpen. Graag weer tot een volgende... Geachte tevreden klant, hartelijk dank voor deze hele mooie review. Fijn te lezen dat u tevreden bent met onze klantvriendelijkheid en de bereidheid om altijd te helpen. Graag weer tot een volgende keer.

ML projecten

Een snelle en correcte service. Goede en snelle afspraken kunnen maken

Reactie Electro World Stiphout:

Beste Michel, hartelijk dank voor deze mooie review. Fijn te lezen dat je tevreden bent met onze snelle en correcte service. Graag weer tot een volgende keer.

han&astrid

Een superzaak alles is mogelijk in de winkel een tv uitgezocht en een afspraak gemaakt voor bezorgen en instaleren alles top geregeld super.

Reactie Electro World Stiphout:

Beste Han en Astrid, hartelijk dank voor deze hele mooie review. Fijn te lezen dat jullie tevreden zijn met al onze diensten en veel kijk plezier met de nieuwe tv. Graag weer tot een volgende keer.

Tim I te Zandvoort

Komen op tijd volgens afspraak.
Installatie keurig en testen met uitleg.
Ook extra apparaten nemen ze mee volgens afspraak.

Reactie Electro World Stiphout:

Beste Tim, hartelijk voor deze mooie review. Fijn te lezen dat je tevreden bent met onze diensten. Graag weer tot een volgende keer.

AH

Familiebedrijf waar ik al jaren kom en bieden
Top service en zeer goed advies

Reactie Electro World Stiphout:

Alex, en wederom bedankt ook weer voor deze hele mooie review. Fijn dat je onze top service en advies weer waardeert. Graag weer tot de volgende keer.

Everwijn Lange

Correct, vlot,eerlijk,deskundig, vriendelijk,service,gericht.

Reactie Electro World Stiphout:

Beste heer Everwijn Lange, hartelijk dank voor de hele mooie review. Fijn dat u weer tevreden bent met onze correcte,vlotte,eerlijke,deskundige,vriendelijke,gerichte service. Daar worden we blij... Beste heer Everwijn Lange, hartelijk dank voor de hele mooie review. Fijn dat u weer tevreden bent met onze correcte,vlotte,eerlijke,deskundige,vriendelijke,gerichte service. Daar worden we blij van. Graag weer tot een volgende keer.

Peter Tromp

Prima service!!

Reactie Electro World Stiphout:

Beste Peter, hartelijk dank voor deze hele mooie review. Fijn te lezen dat je weer tevreden bent met onze prima service. Graag weer tot een volgende keer.

Kerkman

Gewoon een geweldige zaak , kiezen voor service in plaats van omzet .
Kijken eerst of ze iets kunnen maken en in dit geval was dat ook zo .
Dus volgende x weer naar stiphout

Reactie Electro World Stiphout:

Beste heer Kerkman, hartelijk dank voor deze hele mooie review. Fijn te lezen dat u tevreden bent met onze diensten en zoals u schrijft graag weer tot een volgende keer.

Netjes en snel

Mitchy

Top bedrijf. Denken met je mee en snelle levering en installatie .

Reactie Electro World Stiphout:

Beste Mitchy, hartelijk dank voor deze hele mooie review. Fijn te lezen dat je tevreden bent met onze snelle levering en installaties. Graag weer tot een volgende keer.