Een goede schadehersteller met een super service zoals een leen auto en lekker vlot bij het wegbrengen en ophalen aan de balie.
Bewust gekozen voor Pouw.
Een volgende keer zal dat zeker...
Bewust gekozen voor Pouw.
Een volgende keer zal dat zeker weer het geval zijn.

Super geregeld. Auto ter vervanging. Auto hersteld als nieuw en ook nog binnen afgesproken periode. Enige minpunt: de auto was van binnen erg stoffig dus volgende keer even interieur ook even... Super geregeld. Auto ter vervanging. Auto hersteld als nieuw en ook nog binnen afgesproken periode. Enige minpunt: de auto was van binnen erg stoffig dus volgende keer even interieur ook even schoonmaken.

Correcte afhandeling, schade netjes hersteld, passende leenauto.
Correcte afhandeling, schade netjes hersteld, passende leenauto.
Klein verbeterpuntje: de auto afmelden en vragen de leenauto snel terug te brengen, lukt alleen als er voldoende tijd tussen de afmelding en sluitingstijd zit. Vervroegde sluiting en minder dan 20 minuten voor rijden en tanken, gaat meestal niet werken.

Bij het melden van de schade werd ik vriendelijk te woord gestaan en vakkundig geholpen. Er zijn duidelijke afspraken gemaakt.

Niet goed.
1. Vorige keer een recensie afgegeven met cijfer 3 of 4 zie onderstaand punt. Geen enkele reactie.

2. Afspraak niet nagekomen. heb op di 26 mrt de auto gebracht met...
Niet goed.

2. Afspraak niet nagekomen. heb op di 26 mrt de auto gebracht met een opmerking over het herstel vd vorige schade, dat zouden ze herstellen, dat is niet gebeurd. Vrijdag 29 mrt de auto opgehaald en bij thuiskomst zag ik dat de achterklep er niet symmetrisch inzit!!?? Dat heb ik ze nog niet gemeld. Zij zouden met een reactie op het 1e punt komen, dat wacht ik even af.

(Klant)vriendelijk, adequaat, vakbekwaam en servicegericht.

Zeer goed geholpen door verschillende medewerkers.
Auto zag er weer als nieuw uit na de schadebehandeling.
Top gedaan!

Prima behandeling
Er was meerwerk waar ik pas achter kwam nadat ik geïnformeerd had wanneer ik de auto weer kon halen.

Prima. De reparatie is voortreffelijk uitgevoerd. Het enige puntje van kritiek is de bedenking die het bedrijf bleek te hebben, nadat al besloten was een nieuwe bumper te plaatsen, alsnog problemen... Prima. De reparatie is voortreffelijk uitgevoerd. Het enige puntje van kritiek is de bedenking die het bedrijf bleek te hebben, nadat al besloten was een nieuwe bumper te plaatsen, alsnog problemen te maken met een oudere kras op een andere plek van de bumper. Dit ondanks de toezegging van mijn verzekeringsmaatschappij dat deze oudere schade geen probleem was als men zou besluiten de hele bumper te vervangen. Dit rook naar het laten hangen van de oren naar de verzekeringsmaatschappij en niet naar de klant.

Klantvriendelijk en correct te woord gestaan, schade snel verholpen, auto heel netjes terug gekregen