Goed. De medewerkers zijn vriendelijk en to the point. En bellen als iets niet zo loopt als eerder is aangegeven. Ik ben tevreden.

Prima ervaring met ASN. Alles tot in de puntjes geregeld en netjes afgehandeld. Hier ben je echt nog klant.

Klantconctact was vriendelijk, herstel van de schade is uitstekend uitgevoerd. Bij het ophalen was de auto ook nog eens helemaal schoongemaakt. Prima service.

Snelle afspraak na melding vanuit de schadeverzekeraar (Centraal Beheer)
Vriendelijk personeel.
Vakkundige reparatie van de schade en afhandeling met de verzekeraar.

Zeer snel en adequaat een oplossing voor mijn schade. Personeel is aardig en kundig. Kan ik iedereen aanraden. Alleen de koffie is matig, anders een 10.

Heldere communicatie en goede service. In eerste instantie zou de reparatie 2 dagen duren, bij brengen van de auto werd wel al aangegeven dat het een dag extra kon duren, geen probleem aangezien ik... Heldere communicatie en goede service. In eerste instantie zou de reparatie 2 dagen duren, bij brengen van de auto werd wel al aangegeven dat het een dag extra kon duren, geen probleem aangezien ik gewoon een leenauto mee kreeg.
Op de tweede dag werd ik netjes begin van de middag gebeld dat de auto die dag nog niet klaar zou zijn en waarschijnlijk de volgende dag wel. Dat was uiteindelijk ook zo.
Auto netjes gerepareerd, ook van binnen en buiten schoongemaakt, goede extra service.

Zeer goede service en klantvriendelijkheid

Zeer goede en nette service alles zeer duidelijk en correct uitgevoerd, de auto was zelfs van binnen en buiten schoongemaakt.

Mijn ervaring aan de balie heb ik als zeer goed en prettig ervaren.
Mijn ervaring aan de balie heb ik als zeer goed en prettig ervaren.
De instructies per telefoon heb ik echter als minder prettig ervaren. Er was niet veel ruimte om de leen auto in te leveren en de vraag om het benzine bonnetje vind ik als klant onprettig.