Het contact is van begin af aan heel prettig, klantvriendelijk en klantgericht.
Het contact is van begin af aan heel prettig, klantvriendelijk en klantgericht.
Volgens afspraak is de auto keurig op tijd opgehaald en enkele dagen later gerepareerd en wel weer thuis afgeleverd.

Vriendelijke ontvangst. Goede service. Schade perfect hersteld. Auto helemaal gepoetst. Binnenkant schoongemaakt. Helemaal top.

Prima service, heldere afspraken en vlitte afhandeling

Super service en ik ben goed op de hoogte gehouden van de voortgang

Het is nooit leuk om schade te krijgen. Maar als het dan toch gebeurt is ASN een prima 'partner' . Netjes geholpen, binnen de afgesproken tijd en vooral de communicatie en afhandeling... Het is nooit leuk om schade te krijgen. Maar als het dan toch gebeurt is ASN een prima 'partner' . Netjes geholpen, binnen de afgesproken tijd en vooral de communicatie en afhandeling verdienen een pluim. Als ik iets minder lang had moeten wachten was een 10 op zijn plaats geweest. Daar kan ASN weinig aan doen natuurlijk, dus daarom een dikke 9. Veel succes verder en jullie hebben er een ambassadeur bij.

Goed vriendelijk

Houden zich goed aan de afspraak.

Wat een supervriendelijke en goede service. Ik kon terecht voor een noodreparatie en daarna heb ik de huurauto netjes en schoon meegekregen tijdens de reparatie. Mijn eigen auto mooi gerepareerd en... Wat een supervriendelijke en goede service. Ik kon terecht voor een noodreparatie en daarna heb ik de huurauto netjes en schoon meegekregen tijdens de reparatie. Mijn eigen auto mooi gerepareerd en blinkend schoon retour. Vrolijke vriendelijke mensen echt aangenaam!

Onze auto ziet er weer als nieuw uit. Van de schade niets meer te zien

De schade aan onze auto was ontstaan op een parkeerplaats met de dader op het kerkhof. Echter gaan wij met deze wagen komende week naar Spanje en blijft de auto daar (komt een Spaans kenteken op).... De schade aan onze auto was ontstaan op een parkeerplaats met de dader op het kerkhof. Echter gaan wij met deze wagen komende week naar Spanje en blijft de auto daar (komt een Spaans kenteken op). Ondanks de enorme drukte bij ASN en een lange wachttijd hebben ze toch geprobeerd om een gaatje te maken en onze auto overal tussendoor te herstellen. En dat is geweldig gelukt. Mijn complimenten dan ook niet alleen voor de kwaliteit van de reparatie (dat waren we wel gewend) maar vooral voor de bereidwilligheid om met ons mee te denken en naar een oplossing te zoeken. Bedankt jullie allemaal.

Rob en Deirdre Boeree