Geweldige service!

Snel, netjes, professionele houding. Als erg prettig beschouwd.
Alleen wat jammer was, de ruiten vloeistof van de leen auto was op. Maar dat is echt het enige.

Alles is perfect volgens afspraak gebeurd.
Achteraf kreeg ik foto's te zien wat er allemaal gebeurd was en werd uitvoerig uitgelegd.
Ik heb gelukkig niet veel ervaringen met...
Alles is perfect volgens afspraak gebeurd.
Ik heb gelukkig niet veel ervaringen met schadebedrijven gehad. Maar dit bedrijf overtreft mijn stoutste verwachtingen. Dank daarvoor.

Klantvriendelijk bedrijf, flexibel mbt wat mij qua ophalen van de auto goed uitkwam ivm onregelmatig werk.
Auto is weer als nieuw.
Kortom dik tevreden!!

Fantastische service

Netjes / duidelijk / zo snel als mogelijk

Persoonlijke snelle en erg goede service!

Prima bedrijf, vooral meedenkend en service-gericht

ASN vind ik super. Een uitstekende klantgerichtheid en service. Het is erg prettig om door ASN geholpen te worden. De sfeer in het bedrijf in Nootdorp is prima en iedereen heeft oog voor je. Ondanks... ASN vind ik super. Een uitstekende klantgerichtheid en service. Het is erg prettig om door ASN geholpen te worden. De sfeer in het bedrijf in Nootdorp is prima en iedereen heeft oog voor je. Ondanks dat ik schade probeer te voorkomen, kom ik graag terug als ik toch weer schade oploop.

Kundige en vriendelijke hulp. Goede communicatie en fijne vervangende auto.