Zeer goede service en klantvriendelijkheid

Zeer goede en nette service alles zeer duidelijk en correct uitgevoerd, de auto was zelfs van binnen en buiten schoongemaakt.

Mijn ervaring aan de balie heb ik als zeer goed en prettig ervaren.
Mijn ervaring aan de balie heb ik als zeer goed en prettig ervaren.
De instructies per telefoon heb ik echter als minder prettig ervaren. Er was niet veel ruimte om de leen auto in te leveren en de vraag om het benzine bonnetje vind ik als klant onprettig.

Goede service.

Vakkundig en professioneel. Schade is goed gerepareerd en binnen de gestelde tijd. Vooraf had ik iets meer informatie gewenst over hoe de schade hersteld zou gaan worden maar dat is wellicht meer... Vakkundig en professioneel. Schade is goed gerepareerd en binnen de gestelde tijd. Vooraf had ik iets meer informatie gewenst over hoe de schade hersteld zou gaan worden maar dat is wellicht meer mijn eigen interesse dan noodzakelijk. ASN heeft vakwerk geleverd waar we erg blij mee zijn. Ook de communicatie verliep uitstekend. Hartelijk dank!

Door drukte duurde het wat langer voordat mijn auto gemaakt kon worden. Ik werd netjes op de hoogte gehouden wanneer ik aan de beurt was.
Snel geholpen bij het melden van de schade en het...
Snel geholpen bij het melden van de schade en het inleveren van de auto. Prima leenauto mee.
Schade perfect hersteld. Vriendelijke medewerkers.

Door de verzekering doorverwezen naar ASR Nootdorp, vriendelijk en correct geholpen voor de afhandeling van de schade aan mijn auto.
De schade was niet meer zichtbaar na reparatie.

Netjes hersteld, vriendelijk geholpen, duidelijk aan de telefoon, vakkundig advies, heldere afspraken, auto was mooi gewassen bij oplevering. Ik vond het wel een nadeel dat we maar 110 km/dag... Netjes hersteld, vriendelijk geholpen, duidelijk aan de telefoon, vakkundig advies, heldere afspraken, auto was mooi gewassen bij oplevering. Ik vond het wel een nadeel dat we maar 110 km/dag mochten rijden in de vervangwagen. Dat leverde nog wat stress op.

Zeer vriendelijk rn duidelijk uitleg over alles.
Auto zag er tip top uit bij het ophalen, schoon aan binnen en buitenkant .

Zoals bij alle produkten, zijn het uiteindelijk de mensen die het produkt maken het belangrijkste. Ditprodukt wordt genmaakt door betrokken en klantgerichte mensen. Gericht op ontzorgen en meedenken... Zoals bij alle produkten, zijn het uiteindelijk de mensen die het produkt maken het belangrijkste. Ditprodukt wordt genmaakt door betrokken en klantgerichte mensen. Gericht op ontzorgen en meedenken met de klant.
Processen en procedures (mail, huurauto) sluiten aan op die klantbeleving