Zeer behulpzaam en vriendelijk doen alles om alles in orde te maken
ik zou hun aanbevelen

Ondanks de hitte heeft ASN de schade netjes op tijd verholpen.

Ik ben heel erg tevreden met het resultaat van het schadehersel van mijn BMW 1 Serie met het kenteken 83-ZLN-9. Tevens was de communicatie naar de klant zowel mondeling als schriftelijk erg goed.... Ik ben heel erg tevreden met het resultaat van het schadehersel van mijn BMW 1 Serie met het kenteken 83-ZLN-9. Tevens was de communicatie naar de klant zowel mondeling als schriftelijk erg goed. Waarom geen 10 punten : in de bon las ik dat mijn Voorruit uit & ingebouwd is, als dat van tevoren was aangegeven had ik de voorruit laten vervangen door een nieuw exemplaar omdat er na 10 jaar veel steenslag op zit. De kosten (rond de 250 euro) van de nieuwe voorruit had ik zelf betaald.

Vriendelijke en behulpzame intake. Goede adviezen over de afwikkeling van de schade. Prima afleverservice inclusief gedegen wasbeurt.

Afspraak werd snel gemaakt. Vanwege de drukte nam dit wel enkele weken in beslag maar was voor mij geen probleem. Zeer klantvriendelijk personeel, zowel aan de telefoon als aan de balie. Schade werd... Afspraak werd snel gemaakt. Vanwege de drukte nam dit wel enkele weken in beslag maar was voor mij geen probleem. Zeer klantvriendelijk personeel, zowel aan de telefoon als aan de balie. Schade werd vakkundig verholpen.

Goede service, schade is uitstekend hersteld. De auto was bij het afhalen netjes schoongemaakt incl. bandenspanning op niveau. Heel erg blij met het resultaat!

Allereerst de kwaliteit van het herstelwerk, klantvriendelijkheid en duidelijke uitleg van de werkzaamheden

Goede communicatie, erg vriendelijk, goed meedenken. Afspraken correct nagekomen. Schade keurig hersteld, fijn vervangend vervoer, Kortom toppertjes!

Goede en snelle service. Vriendelijk
Geholpen en reparatie is top! Zelfs een mooie schone auto als kers op de taart.

Prima werk. Schade netjes opgelost en auto is ookbweer gewassen. Aangezien ik 1km hiervandaan woon, was een leenfiets voldoende.