Service is goed, auto netjes hersteld. Kwam mooi gewassen en uitgezogen weer terug, als nieuw.

Wel vind ik 2 maanden wachttijd lang, ik snap dat er af en toe een aantal gladde dagen is, maar die zijn er elke winter. Ook is het logisch dat je je personele bezetting niet op de topdagen kunt baseren. Maar 2 maanden wachten is wel echt lang.

asn

Mijn auto had schade aan het dak . Herstel duurde 14 dagen !
Helaas nieuwe andere schade . De afwikkeling daarvan loopt niet soepel .

Vlot geholpen, prettig contact, vervangende bedrijfsauto, schade netjes gerepareerd.

De schade is perfect hersteld. Het was prettig dat we een vervangende auto kregen. In principe ben ik dus vooral positief.
Paar kanttekeningen qua klantvriendelijkheid. De vervangende auto...
Paar kanttekeningen qua klantvriendelijkheid. De vervangende auto werd door ons afgetankt ingeleverd zoals afgesproken. Maar degene die hem ontving vond het niet goed genoeg, dwong mijn vrouw om bij het dichtstbijzijnde benzinestation voor € 3,-! nogmaals af te tanken. Beetje kinderachtig als je weet wat voor bedrag onze verzekering heeft afgetikt voor de reparatie. En erger nog, mijn vrouw miste hierdoor een belangrijke vergadering op werk.
In het verlengde hiervan: Onze verzekeraar claimde dat onze auto opgehaald zou worden en de vervangende auto afgeleverd zou worden maar het eerste dat gezegd werd is dat "we dat niet doen". Op zichzelf niet erg maar de communicatie onderling klopt dus niet.

Uitstekende service.

Ze hebben mijn auto prima gerepareerd. Mijn auto had flinke schade nadar iemand er tegenaan had gezeten en doorgereden was. Van de schade is niks.meer te zien.
Echter moesten er ook wat...
Echter moesten er ook wat gespoten worden. Mijn auto is van origine parelmoer wit. Die kleur konden zw niet precies leveren. Ik kreeg daarbij een verhaal dat mijn hele auto ooit helemaal overgespoten zou zijn in een niet originele kleur. Dat vond ik wel een gek verhaal, maar ik kon er niks mee. Volgens asn hadden ze dat ook met expert vd verzekering besproken.
Bij normaal daglicht valt het kleurverschil niet heel erg op. Maar bij zonlicht wel. Dat vind ik wel een beetje jammer. Maar nogmaals: de schade hebben ze wel top gerepareerd.

Ik heb een bijzonder prettige ervaring met ASN. Vanaf het eerste moment was het contact zeer vriendelijk, kundig en realistisch. Alle afspraken zijn nagekomen en de schade is uitstekend verholpen.... Ik heb een bijzonder prettige ervaring met ASN. Vanaf het eerste moment was het contact zeer vriendelijk, kundig en realistisch. Alle afspraken zijn nagekomen en de schade is uitstekend verholpen. Niet alleen dat maar mijn auto werd ook nog eens brandschoon opgeleverd. Zelfs de banden waren ongevet. Niets dan lof.

Goede service en transparant

Absoluut zeer tevreden over het herstel van de schade aan mijn Peugeot 208. Uitermate vriendelijk personeel dat echt tijd voor je maakt en met aandacht naar je luistert. Deze mensen hebben duidelijk... Absoluut zeer tevreden over het herstel van de schade aan mijn Peugeot 208. Uitermate vriendelijk personeel dat echt tijd voor je maakt en met aandacht naar je luistert. Deze mensen hebben duidelijk plezier in hun werk en in het contact met de klanten. Daarnaast een keurige leenauto meegekregen en na het herstel een keurig gewassen en perfect herstelde auto terug gekregen. Bestuurdersstoel en stuur keurig beschermd met een beschermhoes. Ik mocht zelfs nog de foto’s bekijken van de reparatie. Echt top!

Ik ben zeer vriendelijk ontvangen. De schade werd professioneel beoordeeld. En een afspraak voor het herstel was snel gemaakt. De reparatie was gereed binnen de afgesproken tijd. Ik ben zeer... Ik ben zeer vriendelijk ontvangen. De schade werd professioneel beoordeeld. En een afspraak voor het herstel was snel gemaakt. De reparatie was gereed binnen de afgesproken tijd. Ik ben zeer tevreden over de afhandeling en reed met een gerepareerde en ook nog , heel fijn, schoongemaakte auto weer naar huis.