Vriendelijk
Denken goed mee, en proberen tot een zo gunstig mogelijke oplossing te komen.

Klantvriendelijk. Meedenkend. Zich inzetten voor een adequate aanpak van de schade. Goede communicatie.

Zeer vriendelijk personeel eerlijk in afspraken nakomen

Mijn ervaring is dat er ontzettend goed vakwerk wordt geleverd en dat er ook tijd is voor een persoonlijk praatje, ik heb dat samen met mijn vrouw ervaren toen wij onze auto gingen ophalen na een... Mijn ervaring is dat er ontzettend goed vakwerk wordt geleverd en dat er ook tijd is voor een persoonlijk praatje, ik heb dat samen met mijn vrouw ervaren toen wij onze auto gingen ophalen na een schade.

Ik heb het contact met ASN autoschadebedrijf als zeer positief ervaren! Personeel duidelijk, ervaren en vriendelijk! Afspraken zijn zoals afgesproken nagekomen en wat kwa tijd niet lukte daar ben... Ik heb het contact met ASN autoschadebedrijf als zeer positief ervaren! Personeel duidelijk, ervaren en vriendelijk! Afspraken zijn zoals afgesproken nagekomen en wat kwa tijd niet lukte daar ben ik op tijd van op de hoogte gebracht! Leenauto ook prima en alles netjes geregeld! Niks anders dan lof!

Prima service. Nette afhandeling. Zeer prettige medewerkers.

Goed ontvangen, duidelijke uitleg procedure, prima reparatie, auto van binnen en buiten volledig schoon afgeleverd. ASN een aanrader !!

Ik daar prima geholpen, vriendelijke medewerkers. Duidelijke uitleg procedure. Volgens afspraak een goede leenauto gekregen. Auto keurig gerepareerd en afgeleverd.

Uitstekende ontvangst door de medewerkers. Buitengewoon vriendelijk! De uitleg van de uit te voeren werkzaamheden was heel duidelijk, en uitgevoerd conform de afspraken. De schade is onzichtbaar... Uitstekende ontvangst door de medewerkers. Buitengewoon vriendelijk! De uitleg van de uit te voeren werkzaamheden was heel duidelijk, en uitgevoerd conform de afspraken. De schade is onzichtbaar hersteld. En.....verrassend : mijn auto is van binnen en buiten glimmend schoongemaakt! ASN is aanbevelenswaardig.

Goede service, vriendelijke medewerkers met verstand van zaken.