Prima en duidelijk

Zeer positief. Vriendelijk en meegaand. Ook het laten zien wat men heeft hersteld aan de auto stel ik zeer op prijs.

Ik ben zeer tevreden over de snelle reactie, de klantvriendelijkheid en de afhandeling.

De communicatie met ASN verliep soepel en zorgvuldig. Prima leenauto, vriendelijk personeel. Schade hersteld naar volle tevredenheid. Auto zeer schoon terugontvangen.

Vriendelijke ontvangst / duidelijk 1e gesprek. Professioneel bedrijf.
Vriendelijke ontvangst / duidelijk 1e gesprek. Professioneel bedrijf.
Komen afspraken na en hielden mij telefonisch op de hoogte dat het herstel iets langer duurde dat vooraf was verwacht. Nette leenauto.
Autoschade uitstekend hersteld en bij ophalen stond de auto glimmend te wachten ( gewassen en zelfs de binnenkant was schoongemaakt)

Prima en snelle service, vriendelijke behandeling en het meedenken bij de problemen wordt zeer op prijs gesteld.
afspraken worden keurig en op tijd nagekomen!
een aanrader!

Een buitengewone vriendelijke, eerlijk en dienstwillige behandeling van de hulpvraag. Er wordt goed contact gehouden en doorgepakt, zodat de procedure vlot verloopt. ASN heeft een professionele... Een buitengewone vriendelijke, eerlijk en dienstwillige behandeling van de hulpvraag. Er wordt goed contact gehouden en doorgepakt, zodat de procedure vlot verloopt. ASN heeft een professionele uitstraling, die ook waar wordt gemaakt.

Vriendelijke medewerker, goede afspraken, perfecte herstel

Duidelijk, klantvriendelijk, goede communicatie.

Bij ASN ben ik priema geholpen, vriendelijke mensen deze weten waar ze over praten.
Duidelijke afspraak gemaakt , auto gebracht ,leenauto gekregen en na de afgesproken tijd mijn auto (als nieuw)weer opgehaald.