Keurig en netjes ontvangen ... in korte tijd een duidelijk beeld van wat er gedaan kan worden ... concrete info over de schade situatie ... meteen op korte termijn een afspraak inclusief vervangend... Keurig en netjes ontvangen ... in korte tijd een duidelijk beeld van wat er gedaan kan worden ... concrete info over de schade situatie ... meteen op korte termijn een afspraak inclusief vervangend vervoer ... nette afhandeling reparatie en duidelijke toelichting ... snelle afhandeling bij ophalen ... nette rekening via mail op korte termijn ...

Vriendelijke ontvangst, goede afspraken, goed vervangend vervoer en goede afhandeling.

Algemene ervaring is prima,alleen de laatste keer niet.
De wagen gebracht voor reparatie en omdat de tegenpartij het liever zelf wilde betalen
Eerst een prijsopgave.deze was rond de 1400...
Algemene ervaring is prima,alleen de laatste keer niet.
Eerst een prijsopgave.deze was rond de 1400 € en wij hadden zelf gevraagd om het wat hoger in te schatten om een eventuele huurauto mee te rekenen.
Er was pas na 6 weken plaats ivm bestellen onderdelen en drukte ( heb ik begrip voor)
Ik kon de wagen brengen de donderdag voor Pasen en dacht dat de wagen vrijdagavoNd klaar zou zijn,maar nee dat werd dinsdag wat ik raar vind want je weet dat je drie dagen dicht bent.
Toen een telefoontje dat er nog een onderdeeltje onderweg was en dat de wagen vrijdag klaar was.
Toen ik een telefoontje kreeg dat wagen klaar was vroeg ik wat de schade was ivm het opwaarderen van mijn pinpas ,erg volgde enige stilte en toen werd er gezegd we houden het wel rond de taxatie,dat vond ik een heel raar antwoord het kost wat kost,dit gaf me een naar gevoel temeer ik bezwaar had gemaakt tegen al die dagen auto huur ,dit werd geschrapt 3 dagen , maar door de prijs zo te benaderen heb ik naar gevoel .

Ontvangst, meedenken, flexibele instelling,
deficiency, info na de reparatie, klantvriendelijkheid en auto wordt schoon opgeleverd, allemaal zaken die heel hoog scoren

Heel fijn geholpen en super netjes mijn schade hersteld.

Uitstekende bereikbaarheid en vriendelijke rustige uitleg over de afhandeling.
Resultaat van het herstel was perfect, auto weer als nieuw.

Goede en nette ontvangst bij het eerste bezoek, gedegen kennis, goede uitleg van de reparatie en tijdige informatie over eventuele uitloop van de reparatie.

Vriendelijke mensen
Zeer hulpvaardig

Ik ben zeer tevreden over ASN en ben erg blij dat mijn auto er weer als nieuw uitziet. Zowel telefonisch als op de vestiging zelf ben ik goed geholpen en te woord gestaan door vakkundig en zeer... Ik ben zeer tevreden over ASN en ben erg blij dat mijn auto er weer als nieuw uitziet. Zowel telefonisch als op de vestiging zelf ben ik goed geholpen en te woord gestaan door vakkundig en zeer vriendelijk personeel. Mocht ik in de toekomst nog schade rijden dat weet ik bij wie ik aan moet kloppen!

Ze leveren vakwerk. De contacten met de klant zijn uitstekend, zowel voor, tijdens als bij oplevering. Tot slot werd ik uitgenodigd om mee te kijken op de PC naar de foto’s van het proces.... Ze leveren vakwerk. De contacten met de klant zijn uitstekend, zowel voor, tijdens als bij oplevering. Tot slot werd ik uitgenodigd om mee te kijken op de PC naar de foto’s van het proces. Omdat ik er belangstelling voor had werden deze werden vervolgens aan mij doorgestuurd. Bijna jammer dat je eigenlijk nooit schade hebt. Tot bedrijf.