Prima service. Maar zonder vervangend vervoer kom ik niet meer langs. Ik had graag advies gekregen over andere bestaande lakschade.

Vakmanschap
Vriendelijke medewerkers
Meedenkend
Kortom, PRIMA!

Heel vriendelijk personeel en de auto keurig afgeleverd, zelfs de binnenkant was schoon.

Goede ervaring en meedenkend prettige ontvangst

Ontvangst bij receptie is klantvriendelijk en adequaat. Leenauto goed geregeld. Schade-afhandeling verloopt snel. Voortgang is telefonisch goed en vriendelijk. Bij ophalen van herstelde auto is... Ontvangst bij receptie is klantvriendelijk en adequaat. Leenauto goed geregeld. Schade-afhandeling verloopt snel. Voortgang is telefonisch goed en vriendelijk. Bij ophalen van herstelde auto is afhandeling weer prima.
De schade is goed hersteld en de auto werd schoon opgeleverd. Kortom : zeer tevreden!

Ik werd goed ontvangen en ben netjes op de hoogste gesteld hoe en wat er ging gebeuren met mijn Bus waar ik wat schade aan had tevens kreeg ik een fijne leenauto mee om mijn werkzaamheden voort te... Ik werd goed ontvangen en ben netjes op de hoogste gesteld hoe en wat er ging gebeuren met mijn Bus waar ik wat schade aan had tevens kreeg ik een fijne leenauto mee om mijn werkzaamheden voort te kunnen zetten dus al met al een prettige ervatend ervaring en mijn busje ziet er weer top uit of er niks is gebeurd Bedankt daarvoor

Een compliment voor de klant vriendelijkheid is zeker op zijn plaats. Schade rijden is erg… gelukkig kunnen we door de uitstekende service van ASN Nootdorp weer keurig de weg op!
Een compliment voor de klant vriendelijkheid is zeker op zijn plaats.
Afspraken zijn nagekomen, de auto was zoals van te voren aangegeven met 3 dagen klaar. Ook de kosten van reparatie waren conform de offerte.
We werden bij afhalen verrast door de tijd die men nam, de getoonde foto’s van het reparatie proces, de keurig schoongemaakte auto en de uitleg bij afhalen.
Het enige “minpunt” was het feit dat de trekhaak niet terug gemonteerd was.. deze lag los in de kofferbak.
We hopen dat we bij ASN Nootdorp niet snel, lees helemaal niet, te hoeven aankloppen, mocht het onverhoopt het geval zijn, weten wij waar we moeten zijn!

Karim

Eerste en de laatste keer dat ik schade laat herstellen door dit bedrijf. Na het herstellen/vervangen van een onderdeel kwam ik bij het afhalen vd auto nieuwe schade tegen. Dit zou geregeld worden,... Eerste en de laatste keer dat ik schade laat herstellen door dit bedrijf. Na het herstellen/vervangen van een onderdeel kwam ik bij het afhalen vd auto nieuwe schade tegen. Dit zou geregeld worden, uiteindelijk werd het onderdeel er niet beter door. Ze namen niet de verantwoordelijkheid door het onderdeel wat zij zelf hebben beschadigd te vervangen voor eigen rekening maar kozen voor een goedkope optie door eraan te kloten. Kortom een en al ellende!

Top ontvangst ,informatie en geïnteresseerd.
Lppen mee geven uitleg nemen foto's en maken afspraak en regels leennauto.
Contact als auto klaar is prima en goed herstel ,lopen...
Top ontvangst ,informatie en geïnteresseerd.
Lppen mee geven uitleg nemen foto's en maken afspraak en regels leennauto.
Contact als auto klaar is prima en goed herstel ,lopen mee en prima communicatie

Goede service, goede afwikkeling schade. Auto werd schoongemaakt en gewassen en daarna afgeleverd. Helemaal top!!