Een over het hoofd gezien klein paaltje veroorzaakte een flinke zichtbare schade. Na contact met Blewanus (op voorspraak van een kennis) werd op zeer korte termijn een afspraak voor analyse,... Een over het hoofd gezien klein paaltje veroorzaakte een flinke zichtbare schade. Na contact met Blewanus (op voorspraak van een kennis) werd op zeer korte termijn een afspraak voor analyse, kostenraming en vermoedelijke duur van de reparatie gemaakt. Prettig en persoonlijk ontvangen (in deze corona tijd) en meteen een kundig rapportje met kostenraming uitgebracht. Drie dagen later stond de auto weer te glimmen, want ook een wasbeurt hoort bij de service. Kosten waren exact als overeengekomen. Erg tevreden. Hopelijke weerhoudt mijn rijstijl me van een snel weerzien met ASN Blewanus...Mocht het weer gebeuren, dan sta ik weer op de stoep!

Heb gelukkig geen eerdere ervaring
Maar deze ervaring was oké
Heb gelukkig geen eerdere ervaring
Maar deze ervaring was oké
Auto is weer als nieuw en schoner als voordien hij is nog maar net een jaar dus moet er ook als nieuw uitzien dus geslaagd

De schadeafhandeling is door de Nissan dealer gedaan, ik heb zelf geen contact gehad met Blewanus.
De 10 bij vraag 1 heeft betrekking op het esthetisch resultaat van het herstel van de schade.

Supergoed! Snel een afspraak kunnen maken en ik kon wachten op de reparatie onder het genot van een heerlijke kop koffie.

De afspraak was snel en makkelijk telefonisch gemaakt met Nicolas die bij aankomst direct de (lichte) schade aan mijn auto kon opnemen en enkele uren laten had ik de prijsopgave. De auto kon al... De afspraak was snel en makkelijk telefonisch gemaakt met Nicolas die bij aankomst direct de (lichte) schade aan mijn auto kon opnemen en enkele uren laten had ik de prijsopgave. De auto kon al binnen twee dagen ingepland worden en was binnen de afgeproken tijd klaar en stond blinkend te wachten. Schade heel mooi hersteld (superstrak spuitwerk) en voor hele nette kosten. Hoop er niet meer te komen maar volgende keer ga ik wederom weer naar hen. Ben zeer tevreden over het schadeherstel en de service (snelheid, vriendelijkheid, professioneel advies).

Alles volgens afspraak en heel erg snel

Keurig netjes qua afspraken maken en het nakomen van deze afspraken.

Herstel is via Kia Dealer / leasemaatschappij gegaan. Vandaar geen communicatie gehad met Blewanus zelf. Auto is paar dagen weggeweest zoals van te voren bekend. Auto is schoon afgeleverd en de... Herstel is via Kia Dealer / leasemaatschappij gegaan. Vandaar geen communicatie gehad met Blewanus zelf. Auto is paar dagen weggeweest zoals van te voren bekend. Auto is schoon afgeleverd en de schade is netjes hersteld.

Goede ervaring met dit bedrijf. Heel kort na het oplopen van de autoschade kon er een afspraak worden gepland. Bovendien werd erop toegezien dat de vervangauto, net als de schadeauto, een automaat... Goede ervaring met dit bedrijf. Heel kort na het oplopen van de autoschade kon er een afspraak worden gepland. Bovendien werd erop toegezien dat de vervangauto, net als de schadeauto, een automaat was. De herstelling is prima en volledig volgens afspraak uitgevoerd.

Goede, vriendelijke en snelle service incl. Kerstgeschenk.Toppertjes!