Het contact verliep snel en eenvoudig. Veel beter dan bij een ander autoschade bedrijf waar ik onlangs contact mee had.
De termijn waarbinnen de schade kon worden hersteld was ook redelijk....
De termijn waarbinnen de schade kon worden hersteld was ook redelijk. Hetzelfde geldt voor de prijs, denk ik. De leenfiets was wel erg simpel: terugtraprem, geen versnellingen en veel te laag zadel. Maar dat is niet zo belangrijk.

De schade is snel en netjes gerepareerd en ik kon kiezen uit verschillende opties voor het halen en brengen. Waaronder een haal en breng service!

Professioneel bedrijf en schade netjes gemaakt

Netjes en vakkundig geholpen!

Zeer prettig geholpen. Goede communicatie en vriendelijke medewerkers

We zijn netjes ontvangen, de schade is goed opgenomen, de schade is super super goed hersteld. Ik raad iedereen aan om bij schade of voor reparatie naar ASN Autoschade Blewanus Breda te gaan.

Goede service en vriendelijk personeel en staan altijd voor je klaar.

De schade is keurig hersteld conform de ontvangen gedetailleerde offerte.
Alle afspraken omtrent repartietijdstip en reparatieduur zijn nagekomen.
Had het extra gewaardeerd als een paar...
De schade is keurig hersteld conform de ontvangen gedetailleerde offerte.
Alle afspraken omtrent repartietijdstip en reparatieduur zijn nagekomen.
Had het extra gewaardeerd als een paar kleine beschadigingen op de achterbumper met de gebruikte spuitlak bewerkt zouden zijn. Maar verder zeer tevreden.

Net bedrijf, goede ontvangst, keurige leenauto, schade perfect gemaakt en als extra service een poetsbeurt van de auto en ook aan de binnenzijde heerlijk schoon en fris ruikend!

Goede snelle service. Duidelijke communicatie.