Het is een goed schadebedrijf. Perfect personeel en iedereen is heel aardig. En ze hebben alle tijd voor je. Niks is teveel. Ik wil geen ander schadebedrijf.

Ze zijn goed bereikbaar en zeer klantgericht. Onze schade is naar volle tevredenheid gerepareerd.
Wat een aangename verrassing dat de auto zo snel alweer klaar stond en ook nog gewassen. De service is heel goed.

Vriendelijk geholpen volgens afspraak schadenetjeshersteld! Alles weer als nieuw!
Volgende keer weer naar ASN Blewanus!

Via “van den Born”; is de auto hersteld. Alle afspraken, zoals tijd inleveren en de kwaliteit herstelwerk, zijn nagekomen en in orde.

Ik werd vriendelijk ontvangen en er precies uitgelegd wat en hoe het ging gebeuren, ook werd de prijs aangegeven en of ik hiermee akkoord ging, ook werd gevraagt of ik eventueel een leenfiets wilde... Ik werd vriendelijk ontvangen en er precies uitgelegd wat en hoe het ging gebeuren, ook werd de prijs aangegeven en of ik hiermee akkoord ging, ook werd gevraagt of ik eventueel een leenfiets wilde meenemen maar dat was niet nodig,
al met al een prima bedrijf dat ik iedereen wil aanraden.

Van begin tot eind ben ik werkelijk perfect geholpen!

Beter en meer dan afgesproken

Eerlijk en klant gericht

Daar doen wij al vele jaren zaken mee, tot volle tevredenheid.

Een bedrijf waar ik al 35 jaar zaken mee doe.Nog nooit een klacht of onenigheid mee gehad.
Prima bedrijf goed personeel om mee te werken.