Goede service, duidelijke afspraken, schade perfect hersteld, auto netjes afgeleverd

Zeer nette mensen en een fijne en goede afhandeling.

Het contact met het bedrijf is uitstekend. Er wordt verafgaand aan de werkzaamheden goede afspraken gemaakt en wijzigd daar iets in, wordt er eerst overlegd met de klant.
Het bedrijf zit op...
Het bedrijf zit op een goede locatie, de medewerkers zijn allemaal klantvriendelijk. Het bedrijf denkt mee met de klant en komt professioneel over.

Uitstekende service, heb schadeauto gebracht en is direct getaxeerd op kostenplaatje. Vervolgens afspraak gemaakt om auto in te leveren voor de reparatie en kreeg informatie hoeveel dagen nodig was.... Uitstekende service, heb schadeauto gebracht en is direct getaxeerd op kostenplaatje. Vervolgens afspraak gemaakt om auto in te leveren voor de reparatie en kreeg informatie hoeveel dagen nodig was. Ontving mailtje binnen de termijn dat de auto gereed was en afgehaald kon worden. Prima vervangauto ontvangen.

Binnen 2 dagen de schade hersteld en een hele schone auto terug, uitstekend werk.

Dit was me eerste ervaring en hoop ook de laatste. Dit is zeker niet negatief bedoeld. Het bedrijf en de medewerkers zijn klantvriendelijk behulpzaam en goed bereikbaar. Goede service en je word... Dit was me eerste ervaring en hoop ook de laatste. Dit is zeker niet negatief bedoeld. Het bedrijf en de medewerkers zijn klantvriendelijk behulpzaam en goed bereikbaar. Goede service en je word goed op de hoogte gehouden van het hoe en wat.

Auto keurig gemaakt. Alleen afspraak over oplevering niet waargemaakt.
Auto was later klaar dan afgesproken.

Dik tevreden over het herstel van de schade. Geen opmerkingen. Prima zo.

Ronald Magielsen

Eigenlijk heb ik zelf geen contact met het bedrijf, maar heeft mijn Kia dealer dat. Ik heb wel gemerkt dat ze netjes werken en hun afspraken ook netjes nakomen. De auto was weer verrassend snel in... Eigenlijk heb ik zelf geen contact met het bedrijf, maar heeft mijn Kia dealer dat. Ik heb wel gemerkt dat ze netjes werken en hun afspraken ook netjes nakomen. De auto was weer verrassend snel in orde. Maar nu heb ik gelukkig niet veel ervaring met schades, dus weinig om mee te vergelijken qua tijd. Volgens mij zijn ze snel in vergelijking met ervaringen van mijn familie en vrienden die elders met schade te maken hebben gehad. Ik weet niet of jullie hier echt iets aan hebben, maar ik noteer het gewoon.

Ik heb geen contact met het schadebedrijf. Wel met mijn dealer. Het was allemaal prima geregeld.