Prima service en netjes hersteld. Wel jammer van de vertraging omdat er een verkeerd portier werd geleverd, maar dat was geloof ik niet omdat Blewanus iets verkeerd had gedaan.

Zeer positief. Ik ben snel en eerlijk geholpen! Kom hier zeker terug in de toekomst, althans liever niet, maar als ik schade heb wel.

Snel, goed en hoge servicegraad

Qua schadeherstel een dikke 10! Helaas waren er zieken waardoor ik wat langer moest wachten op mijn auto. Gelukkig kreeg ik een nette en prettige leenauto mee voor de periode waarin mijn eigen auto... Qua schadeherstel een dikke 10! Helaas waren er zieken waardoor ik wat langer moest wachten op mijn auto. Gelukkig kreeg ik een nette en prettige leenauto mee voor de periode waarin mijn eigen auto bij Blewanus stond.

De communicatie is altijd duidelijk en snel, er worden geen valse beloftes gedaan. Zij werken snel en netjes, de planning wordt gewoon gehaald. Het personeel is zeer vriendelijk!

Vriendelijk team , super behulpzaam en erg kundig.

Voor zover ik kan beoordelen is de schade vakkundig gerepareerd. Door de service medewerkers ben ik snel en correct te woord gestaan. Afspraken waren duidelijk en zijn volledig nagekomen. Mijn auto... Voor zover ik kan beoordelen is de schade vakkundig gerepareerd. Door de service medewerkers ben ik snel en correct te woord gestaan. Afspraken waren duidelijk en zijn volledig nagekomen. Mijn auto is gewassen en schoon opgeleverd. Hierdoor ontstaat vertrouwen.

Het contact met ASN verliep zeer soepel, medewerkers denken erg mee. Het duurt helaas wel langer voordat een herstelafspraak gemaakt kan worden. Het heeft bij mij ongeveer 2.5 week geduurd.