Wij doen hier al jaren zaken mee en altijd tot tevredenheid

Blewanus autoschadeherstel is een super bedrijf
Blewanus autoschadeherstel is een super bedrijf
Klantvriendelijkheid en zeer professioneel. Ze hebben onze auto super en vakkundig hersteld na onze ongeluk. We konden ten allertijden bellen voor de status of langs komen voor te komen kijken na onze auto. Ze hebben ons vanaf dag 1 tot het einde super behandeld ook het werkpersoneel is even vriendelijke en vakkundig

Goeie service en nette afhandeling van de schade . Top gemaakt weer

Ik ben correct en vlgs afspraak geholpen.
Mijn auto stond op de afgesproken tijd klaar en zag er prima uit.

Vanaf eerste telefonische gesprek tot afhandeling: prettig, correct en professioneel.

Eigenlijk van begin tot eind goed geholpen,geen overbodige info,lekker kort maar krachtig.mocht ik een minpuntje moeten schrijven dan is het dat er een wat grotere leenauto was beloofd en dat ik een... Eigenlijk van begin tot eind goed geholpen,geen overbodige info,lekker kort maar krachtig.mocht ik een minpuntje moeten schrijven dan is het dat er een wat grotere leenauto was beloofd en dat ik een Kia Picanto kreeg,da's best krap als je moet vervoeren.maar wel intern opgelost

Keurig geholpen, bedrijf denkt mee naar de juiste oplossing

Schade was netjes hersteld en zelfs de auto was gewassen en van binnen gereinigd, nog nergens anders meegemaakt.Toppie, en dikke plus.

De ontvangst bij ASN Autoschade Blewanus Breda was vriendelijk en correct. Het spuitwerk werd duidelijk uitgelegd en toegelicht en was binnen de afgesproken termijn gereed. Met een uitstekend... De ontvangst bij ASN Autoschade Blewanus Breda was vriendelijk en correct. Het spuitwerk werd duidelijk uitgelegd en toegelicht en was binnen de afgesproken termijn gereed. Met een uitstekend resultaat. De service was prima! Inclusief de leenfiets!

Super goed schadebedrijf wat meedenkt in oplossingen. Auto is keurig netjes afgeleverd gepoetst en van binnen schoon afgeleverd. Uitstekende begeleiding.