P[rima bedrijf en zeer attent naar de klant toe.

Prima, betrouwbaar

Zeer netjes en klantvriendelijk geholpen. Op het verzoek de auto een dag eerder in televeren en dan ook al een leenauto te krijgen was geen enkel probleem. De schade is keurig netjes hersteld

Ik heb geen rechtstreeks contact gehad met ASN Autoschade Blewanus Breda. Het contact is via mijn KIA dealer gegaan.

Snel en netjes geholpen. Reparatie duurde langer dan voorzien, dit werd netjes op tijd gecommuniceerd. Een prima vervangende auto mee gekregen. Mijn eigen auto stond keurig gerepareerd en... Snel en netjes geholpen. Reparatie duurde langer dan voorzien, dit werd netjes op tijd gecommuniceerd. Een prima vervangende auto mee gekregen. Mijn eigen auto stond keurig gerepareerd en schoongemaakt weer klaar. Erg tevreden!

Ik kom hier al jaren en ik ben over ASN Blewanus zeer tevreden.Ook deze keer weer niets te zien van de geleden schade.

Schade is goed hersteld. Ben hier dan ook zeer tevreden over. Net als de leen auto die je mee krijgt is prima en netjes. Ook als je achteraf na het ophalen van je eigen auto er een probleempje mee... Schade is goed hersteld. Ben hier dan ook zeer tevreden over. Net als de leen auto die je mee krijgt is prima en netjes. Ook als je achteraf na het ophalen van je eigen auto er een probleempje mee hebt word je geholpen hiermee ook al heeft het niets met de schade die hersteld is te maken. Dus ik kan alleen maar zeggen goede service van dit bedrijf. De mensen zijn ook erg vriendelijk en dat geeft ook een goed gevoel.

Zeer vakkundig en goede service erg goed gerepareerd

Goede ervaring altijd vriendelijk geholpen en de schade altijd netjes weggewerkt, tevens als service ook de auto netjes gepoetst opgeleverd

Zeer klantvriendelijk met duidelijke communicatie en heldere informatie over kosten en planning. Uitvoering sneller dan gepland en de kostenraming is aan de reële kant waarbij getracht wordt... Zeer klantvriendelijk met duidelijke communicatie en heldere informatie over kosten en planning. Uitvoering sneller dan gepland en de kostenraming is aan de reële kant waarbij getracht wordt het tegen de laagst mogelijke prijs te doen. De kwaliteit van de uitvoering is uitstekend. De auto wordt geheel glanzend afgeleverd.