Vervangende auto stond zoals afgesproken netjes klaar, schade is keurig hersteld. een belletje dat de auto vrijdag niet gereed zou zijn, had de klantvriendelijkheid verhoogd. Omdat de verwachting... Vervangende auto stond zoals afgesproken netjes klaar, schade is keurig hersteld. een belletje dat de auto vrijdag niet gereed zou zijn, had de klantvriendelijkheid verhoogd. Omdat de verwachting was uitgesproken dat de auto op vrijdag weer gereed zou zijn.

Verder was de auto op maandag avond keurig weer hersteld.

Bij de aanvraag van vrijblijvend een schaderapport werd er zonder probleem een prijsopgave gedaan en werd meteen verteld hoe de afhandeling geschied. Deborah was kort en krachtig en neemt de tijd... Bij de aanvraag van vrijblijvend een schaderapport werd er zonder probleem een prijsopgave gedaan en werd meteen verteld hoe de afhandeling geschied. Deborah was kort en krachtig en neemt de tijd ervoor. De auto stond al klaar. De heren uit de werkplaats en kantoor netjes en vriendelijk. Bij ophalen van mijn eigen auto was de auto gewassen en van binnen schoongemaakt... superrrrrrrr
Dank je wel ASN jullie verdienen een traktatie

Goed en vriendelijk contact met medewerkers.
Afspraken worden nagekomen.
Kortom goede ervaringen bij het herstel van schade aan voertuig.

Zeer klant vriedelijk en duidelijke informatie en uitleg over de schade en ook de snelle reparatie kan alleen maar zeggen dikke duim

Zeer tevreden over dit bedrijf
Kleine schade aan onze auto dit is door ASN zeer netjes herstelt.
Tijdens het herstel vervangend vervoer gekregen.
Onze auto is gewassen en...
Zeer tevreden over dit bedrijf
Kleine schade aan onze auto dit is door ASN zeer netjes herstelt.
Tijdens het herstel vervangend vervoer gekregen.
Onze auto is gewassen en binnenzijde schoon gemaakt in een woord keurig afgeleverd,

Klantvriendelijkheid is een 10! En ook een erg lieve mooie hond die een 10+ krijgt! Ik heb helaas een kleinere auto gekregen, dan dat ik normaal rijd. Ik vind dat hier wel rekening mee gehouden mag... Klantvriendelijkheid is een 10! En ook een erg lieve mooie hond die een 10+ krijgt! Ik heb helaas een kleinere auto gekregen, dan dat ik normaal rijd. Ik vind dat hier wel rekening mee gehouden mag worden. De service omtrent mijn eigen auto was top! Ik kreeg mijn auto spik en span terug en de schade die is erg mooi hersteld. bedankt! Ook vond ik het leuk dat je een leuke sleutelhanger en ijskrabber mee krijgt achteraf.

Vriendelijk goed en duidelijk contact
denken echt mee met de klant
komen afspreken na
leveren netjes en goed werk
en mocht er alsnog iets zijn word dat correct verholpen...
Vriendelijk goed en duidelijk contact
denken echt mee met de klant
komen afspreken na
leveren netjes en goed werk
en mocht er alsnog iets zijn word dat correct verholpen
zeker een aanrader

Netjes geholpen, ze hebben zelfs andere beschadiging meegenomen dan waarvoor ik kwam. Auto netjes gewassen, gewoon top

Ik kom helemaal niet graag bij een schadebedrijf, gelukkig staat m'n auto er weer strak bij.
Prima ontvangst en afspraken.

Het team heeft de schade naar behoren hersteld; er was wel meer tijd voor nodig dan aanvankelijk gepland.