Prima opvang van mij en uitleg over wat er te wachten staat.

Fijn contact , deskundig ,volgens afspraak gewoon correct en goed

Ik ben keurig tewoord gestaan door een kundige vertegenwoordiger, alle zorg is uithanden genomen omdat Blewanus alles met de verzekering zelf heeft geregeld. Na de reparatie is alles keurig... Ik ben keurig tewoord gestaan door een kundige vertegenwoordiger, alle zorg is uithanden genomen omdat Blewanus alles met de verzekering zelf heeft geregeld. Na de reparatie is alles keurig uitgelegd, de reparatie zelf is perfect uitgevoerd, en mijn auto was tevens keurig netjes gewassen! Niets op aan te merken!

Blewanus is duidelijk in haar communicatie! Hierdoor kun je snel schakelen of je nu aan het werk bent of thuis. Via email en tekstbericht weet je wanneer je voertuig weer klaat staat!

Medewerkers zijn vriendelijk en hulpvaardig
Ze zijn ook deskundig in hun schatting van de schade
Wat betreft de schadeherstel niets dan lof

Correcte afhandeling van schade

Keurig personeel, correct geholpen, eerder klaar en de auto in nieuwstaat!

Er is geprobeerd maximaal schade te herstellen, jammer dat we voor niets kwamen terwijl auto nog niet klaar was, verder service prima

Sind het eerste herstel van m’n auto in 1999 ben ik erg enthousiast over de kwaliteit en professionaliteit van ASN Blewanus. Voor mij de reden om, als het helaas noodzakelijk is, altijd naar... Sind het eerste herstel van m’n auto in 1999 ben ik erg enthousiast over de kwaliteit en professionaliteit van ASN Blewanus. Voor mij de reden om, als het helaas noodzakelijk is, altijd naar hen terug te keren.

Goede service, prima werk geleverd