Mijn ervaring met ASN is uiterst positief. Bij het vergelijk van verschillende autoschade bedrijven in Amsterdam viel de professionele uitstraling van ASN direct op en dit geeft vertrouwen. Het... Mijn ervaring met ASN is uiterst positief. Bij het vergelijk van verschillende autoschade bedrijven in Amsterdam viel de professionele uitstraling van ASN direct op en dit geeft vertrouwen. Het opnemen van de schade gebeurt professioneel waarbij diverse mogelijkheden worden besproken met zowel de voor als nadelen. Het maken van een afspraak gaat makkelijk en de uitvoering is boven onze verwachting.
Schades aan ons wagenpark gaan wij in de toekomst zeker laten repareren door ASN.

Vriendelijk personeel wat kennis van zaken heeft en duidelijk uitlegt wat de verwachte kosten en tijd zullen zijn. Zeker een bedrijf waar we terugkomen als er wat mis is met onze auto.

Top ! er is gepaste aandacht voor mij als klant , zeer prettig .

Aardige mensen, heldere communicatie en fijn dat ik een lift naar huis kon krijgen. Een plan over hoe ik weer bij de garage zou komen een paar dagen later was handig geweest maar daar had ik ook... Aardige mensen, heldere communicatie en fijn dat ik een lift naar huis kon krijgen. Een plan over hoe ik weer bij de garage zou komen een paar dagen later was handig geweest maar daar had ik ook zelf aan kunnen denken :)

Frank

Zeer klantvriendelijk
Afspraken worden nagekomen.
Zeer servicegericht
Vakwerk wordt geleverd

Wat is er goed herstel uitgevoerd! Auto ook keurig netjes gewassen en schoon gemaakt! Je kan zien dat ASN Amsterdam op alle vlakken een topbedrijf is met deskundige medewerkers!

Zonder afspraak langsgegaan voor een lakschade aan de bumper. Direct geholpen, duidelijke prijsopgave vooraf, gratis vervangend vervoer. De auto kon meteen blijven en was aan het einde van de dag... Zonder afspraak langsgegaan voor een lakschade aan de bumper. Direct geholpen, duidelijke prijsopgave vooraf, gratis vervangend vervoer. De auto kon meteen blijven en was aan het einde van de dag klaar. Fantastische service!

Goed.Snelle service.Fotos gezien van alle schade.Rapport en schadefotos worden toe gezonden.Keurige uitleg over de manier van repareren

Prima afspraken en duidelijke uitleg

Correcte en vriendelijke behandeling bij taxatie en schadeherstel. Heldere vakbekwame uitleg.