Zonder afspraak langsgegaan voor een lakschade aan de bumper. Direct geholpen, duidelijke prijsopgave vooraf, gratis vervangend vervoer. De auto kon meteen blijven en was aan het einde van de dag... Zonder afspraak langsgegaan voor een lakschade aan de bumper. Direct geholpen, duidelijke prijsopgave vooraf, gratis vervangend vervoer. De auto kon meteen blijven en was aan het einde van de dag klaar. Fantastische service!

Goed.Snelle service.Fotos gezien van alle schade.Rapport en schadefotos worden toe gezonden.Keurige uitleg over de manier van repareren

Prima afspraken en duidelijke uitleg

Correcte en vriendelijke behandeling bij taxatie en schadeherstel. Heldere vakbekwame uitleg.

Goed, snel hersteld en conform afspraak

Ik ben heel erg blij met de service van ASN. Mijn auto stond de volgende dag alweer klaar, en ook nog eens super netjes van buiten én van binnen. De medewerkers zijn vriendelijk en duidelijk.... Ik ben heel erg blij met de service van ASN. Mijn auto stond de volgende dag alweer klaar, en ook nog eens super netjes van buiten én van binnen. De medewerkers zijn vriendelijk en duidelijk. Overall dus een hele goede ervaring.

Vervolgens kon ik zeer snel terecht en werd er meegedacht naar een goede oplossing! Ik ben zeer tevreden over de snelle reactie die ik kreeg op mijn mail waarin ik om een offerte vroeg.
Ik vind het zeer prettig dat de oplossingen transparant waren zodat ikzelf voor een duurdere optie kon kiezen.

Snelle en goede service. Zeer flexibep met het inplannen op wensen van de klant.

Ben zeer vriendelijk en snel geholpen.
Goede uitleg over wat er ging gebeuren en alles was snel afgehandeld.

Medewerkers zijn zeer service gericht en hebben kennis van zaken, en denken echt mee

De communicatie is zeer aangenaam te noemen en je wordt goed op de hoogte gehouden van het verloop van de werkzaamheden